اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۵۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کنیم

سرمربی ایتالیایی چلسی نگاه کردن به جدول در حال حاضر اشتباه است و آنها به قهرمانی فکر نمی کنند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، هفته‌ دهم لیگ برتر انگلیس دیروز (یکشنبه) با برگزاری دو بازی ادامه یافت که در یکی از دیدارها، چلسی موفق شد نتایج خوب هفته‌های گذشته خود را ادامه بدهد و با دو گل ساوتهمپتون را در خانه‌اش شکست داد.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی با ارزش تیمش برابر ساوتهمپتون گفت‌: هنوز به چیزهایی مثل قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم. در حال‌ حاضر جدول لیگ برتر اهمیتی ندارد. البته در شرایط خوبی هستیم و موقعیت خوبی هم در جدول رده‌بندی داریم ولی مهم‌تر از جدول، این است که سخت تلاش کنیم و باعث شویم تیم پیشرفت کند. بعضی مواقع بازی هایی را می‌برید که در مسیر درستی نبوده است. اگر شما از من بخواهید که شانس قهرمانی خودم را پیش‌بینی کنم، می گویم که خیلی سخت است که چلسی بتواند در این فصل قهرمان شود. بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است. به نظر من در حال‌ حاضر به هیچ وجه نمی‌توان از قهرمانی و شانس قهرمانی تیم ها صحبت کرد. حداقل تا پایان نیم فصل رقابت‌ها هیچ پیش‌بینی درباره تیم قهرمان نباید صورت بگیرد. همان طور که گفتم، به جدول فکر نمی‌کنیم و فقط تلاش می‌کنیم که بهتر شویم و پیشرفت کنیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه ‌اضافه کرد: نکات مثبت زیادی در تیمم دیدم. برابر تیم قدرتمندی بازی کردیم. آمدن به اینجا با کسب سه امتیاز، کار آسانی نیست که موفق به انجام آن شدیم. به بازیکنانم بابت نمایش خوبی که داشتند تبریک می گویم و امیدوارم که در بازی‌های بعدی نیز قدرت هفته‌های گذشته خودمان را به رخ بکشیم.

ادن هازارد که در طول فصل گذشته تنها چهار گل برای چلسی به ثمر رسانده بود اما او تا به این جای فصل، پنج گل به ثمر رسانده تا رکورد ناامید کننده فصل قبل خود را بهبود ببخشد. همچنین دیگو کاستا بار دیگر برای چلسی گلزنی کرد تا این دو بازیکن شم بالای گلزنی خودشان را نشان داده باشند.

کونته با تمجید از هازارد و کاستا گفت‌: خوشحال هستم که این دو بازیکن بار دیگر موفق به گلزنی شدند. شانس‌های زیادی برای زدن گل‌های بیشتر هم داشتیم. همچنین از این که در چهار بازی اخیر کلین شیت کردیم خیلی خوشحالم. این نشان می‌دهد اعتماد به نفس‌مان در حال افزایش است. بازیکنان شایسته ‌این تمجید هستند. هر روز آنها را در تمرین می بینم و حس می‌کنم آنها چطور در حال‌ پیشرفت و بهتر شدن هستند.

چلسی که در هیچ رقابت اروپایی حاضر نیست و از جام اتحادیه نیز حذف شده است، در بازی بعدی خود باید به مصاف اورتون برود. ‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج