۴۱۴۷۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قوچان نژاد گلزن و تمام کننده بزرگی است

هیرنفین موفق شد در خانه صدرنشین با تساوی ۲-۲ فاینورد را متوقف کرده و با یک امتیاز شیرین به خانه بازگردد.

ورزش سه: این نتیجه در حالی به دست آمد که درخشش فوق العاده مثلث تهاجمی هیرنفین بار دیگر به داد یورگن استریپل، سرمربی موفق این تیم آمد و اجازه نداد تا دومین شکست این تیم در فصل جاری رقم بخورد. مثلثی که قوچان نژاد، لارسن و زنلی تشکیل می دهند و تا به اینجای فصل ۲۱ گل در مجموع به ثمر رسانده اند تا تیم شان به شگفتی سازان فصل لقب بگیرد و جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.

یورگن استریپل، سرمربی هیرنفین در پایان بازی با فاینورد ضمن تمجید دوباره از مثلث تهاجمی تیمش گفت: «این مثلث واقعا من و همه طرفداران را شگفت زده کرده است. سه ضلع مثلث با قابلیت های خاصی که دارند مکمل یکدیگر هستند و به خوبی توانستند تفاوت ها را در زمین مسابقه رقم بزنند و مسلما در آینده درخشش بیشتری از آنها خواهید دید».

این مربی در ادامه به تعریف و تمجید از قوچان نژاد و مهاجمان دیگر پرداخت و افزود: «سم لارسن قدرت جنگندگی و دوندگی خوبی دارد. آربر زنلی هم تکنیک و هوش بالایی در فوتبالش دیده می شود که تلاش این دو در نهایت به رضا قوچان نژاد ختم می شود. مهاجمی بزرگ و تمام کننده فوق العاده که کم پیش می آید موقعیتی را از دست بدهد و گلی که او به فاینورد زد، تنها گوشه ای از توانایی هایش مقابل چارچوب دروازه است».

نکته جالب تر در خصوص مثلث تهاجمی هیرنفین، قرار گرفتن هر کدام از اضلاع این مثلث در تیم منتخب هفته های اخیر لیگ هلند است که بعد از هفته یازدهم، آربر زنلی مهاجم سوئدی الاصل کوزوویی، توانست در کنار انتخاب در تیم منتخب (با یک گل و یک پاس گل)، جزو پنج بازیکن برتر هلند نیز قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج