اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۰۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وراتی: هیچ دشمنی با اونای امری ندارم

در حالیکه به نظر می‌رسد مارکو وراتی و اونای امری با یکدیگر مشکلاتی دارند، اونای امری اعلام کرده است از مارکو وراتی حمایت می‌کند.

وبسایت نود: پس از اینکه مارکو وراتی در بازی ۲۳ سپتامبر پاریسی‌ها مقابل مارسی تعویض شد، با عصبانیت به این تصمیم امری عکس العمل نشان داد تا پس از آن شایعاتی مبنی بر اختلاف این هافبک ایتالیایی با امری به گوش برسد، همچنین شایعاتی مبنی بر این موضوع که ممکن است این هافبک ایتالیایی پارک د پرنس را ترک کند نیز به گوش می‌رسد. پس از این اتفاقات، مدیر برنامه‌های این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد این احتمال وجود دارد که وراتی به میلان، اینتر و یا یووه بپیوندد با این حال وراتی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که هیچ مشکلی با امری ندارد. او در مصاحبه با وبسایت گل گفت:

در هفته گذشته برخی افراد شایعاتی در مورد من به وجود آوردند که واقعیت ندارد و از اتفاقاتی صحبت کردند که هرگز به وجود نیامده‌اند. در نیمه نخست دیدار مقابل مارسی خطاهای زیادی روی من انجام شد و در بین دو نیمه با امری تصمیم گرفتیم اگر در نیمه دوم نیز به همین ترتیب پیش برود پس از ۱۵ دقیقه تصمیم مناسبی اتخاذ کنیم، چرا که به تازگی از مصدومیت طولانی مدت بازگشته‌ام و تیم پزشکی باشگاه نیز نمی‌توانست در مورد وضعیت من ریسک کند. بنابراین پس از ۱۵ دقیقه از نیمه دوم امری تصمیم گرفت من را تعویض کند و از آن موقع به بعد هرچه شنیدم و هرچه خواندم در مورد من بود. برخی گفته بودند بخاطر تعویض شدن از مربی ناراحت بودم در حالیکه این واقعیت ندارد، من از عملکردم راضی نبودم چراکه می‌خواستم به تیم کمک کنم. وضعیت بدنی خوبی ندارم و بخاطر هر خطایی که روی من می‌شود باید نگران مصدومیت باشم، پذیرش این موضوع برایم بسیار سخت است. وقتی در آن دیدار به بیرون از زمین رفتم دستم را جلوی دهانم گرفتم و به مربی گفتم وضعیت خوبی دارم و می‌توانم به بازی ادامه دهم اما امری به من گفت بهتر است بازی نکنم. او درست می‌گفت، گاهی مواقع در تمرین با خودم فکر می‌کنم حتی اگر اندکی درد داشته باشم می‌توانم به بازی ادامه دهم، دلیل این مسئله روشن است چرا که مانند هر بازیکن دیگری دوست دارم مدت زمان بیشتری به تیم کمک کنم. در این هفته همه چیز به شکل عجیبی پیش رفت و حتی مدیر برنامه‌های من نیز این مسئله را بزرگنمایی کرد. همیشه با مربیانم رابطه خوبی داشته ام و با امری نیز قضیه به همین ترتیب است.

پاریسن‌ژرمن در فاصله ۶ امتیازی نیس در مکان دوم لیگ ۱ فرانسه قرار دارد اما این هافبک ایتالیایی اعتقاد دارد نباید امری را بخاطر نتایج پر نوسان پاریسی‌ها سرزنش کرد. او در ادامه افزود:

وقتی نمی‌توانیم نتایج دلخواهمان را به دست آوریم، همه به دنبال مقصر می‌گردند، همه در تیم به مربی احترام می‌گذارند و امری نیز مربی بسیار سخت کوشی است، مقصر نتایج پر نوسان ما امری نیست، بلکه ما هستیم، بازیکنان در زمین به رقابت می‌پردازند و نتایج را رقم می‌زنند. باید مسئولیت پذیر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج