adexo3
۴۱۵۱۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تورس: امیدوارم فردا موفق به گلزنی شوم

مهاجم اسپانیایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با روستوف شرکت کرد.

طرفداری: فرناندو تورس، مهاجم سرشناس اتلتیکومادرید که به همراه دیه گو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل روستوف شرکت کرده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش AS، تورس ابتدا درباره بازی فردا گفت:

از اینکه همراه اتلتیکو در چمپیونزلیگ حضور دارم خوشحالم. ترکیب تیم بسیار رقابتی و ورود به ترکیب اصلی کار دشواری‌ست. رقابتی سالم که برای پیشرفت بازیکنان و تیم ضروری‌ست. صعود به دور حذفی به خودی خود اتفاقمهمی محسوب می‌شود اما دوست داریم به عنوان تیم اول به این مرحله برسیم و بنابراین با تمام قدرت در بازی فردا به میدان خواهیم رفت.

تواضع

می دانیم که تواضع نباید هیچ‌گاه فراموش شود. این را به خصوص در اتلتی که نماد رسیدن به قله با تواضع، احترام به حریف و تلاش تا پایان است می‌توان آموخت. به این شعار و به مربی اعتقاد داریم چون می‌بینیم که تمام آن ها به واقعیت تبدیل شده است. وقتی فکر کردیم یک بازی راحت است، یعنی اشتباه می‌کنیم. ما نمی‌توانیم ریلکس باشیم چون در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا جزئيات سرنوشت‌ساز هستند.

کاراسکو

همه برای کاراسکو خوشحالیم. او همه‌چیز را برای ادامه این روند در اختیار دارد و به وضوح می‌توان استعداد فراوان را در او دید. امیدوارم هم‌چنان بتواند به هر طریقی که شده به تیم کند و هیچ گاه این روند مثبتش متوقف نشود.

گلزنی با پیراهن اتلتیکو در چمپیونزلیگ در ویسنته کالدرون

امیدوارم این طلسم در بازی مقابل روستوف شکسته شود اما این‌گونه نیست که این مسئله برای من به یک عقده تبدیل شده باشد. امیدوارم با زدن اولین گلم در این فصل از چمپیونزلیگ، هم به تیم کمک کنم و هم طلسمم شکسته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج