اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۲۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ثانیه شماری برای ملاقات با ژاوی

با قطعی شدن سهمیه ۲+۲ ایران در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن به صورت مستقیم در مرحله گروهی این بازی‌ها حضور خواهند داشت اما پرسپولیس و استقلال برای حضور در این مرحله باید از مراحل پلی آف و مقدماتی عبور کنند.

روزنامه شهروند: با قطعی شدن سهمیه ۲+۲ ایران در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن به صورت مستقیم در مرحله گروهی این بازی‌ها حضور خواهند داشت اما پرسپولیس و استقلال برای حضور در این مرحله باید از مراحل پلی آف و مقدماتی عبور کنند. در مرحله پلی‌آف استقلال در صورت عبور از الوحده اردن میهمان الجیش قطر خواهد بود و پرسپولیس هم به مصاف السد قطر خواهد رفت که رویارویی مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی هرناندس ستاره اسپانیایی با شاگردان برانکو می‌تواند جذابیت‌های خاصی رقم بزند. حالا خیلی از هواداران فوتبال در انتظار ملاقات با ژاوی هستند؛ هرچند که کاپیتان سابق لاروخا نخستین ستاره بزرگی نیست که به فوتبال آمده است. قبل از او کم نبودند بازیکنان بزرگی که به ایران سفر و با هواداران خود دیدار کردند.
پله و اوزه بیو
پرتغال و باشگاه بنفیکا در آن حضور داشت توانست با ٤ گل پرسپولیس را شکست دهد.
سال ١٣٥١ اتفاق بزرگی در فوتبال ایران رخ داد و پله به همراه تیم سانتوز به کشورمان سفر کرد تا یک بازی دوستانه با تیم‌ملی ایران برگزار کند. البته در آن مسابقه، ملی‌پوشان اصلی ایران درگیرمسابقات مهمی بودند و نتوانستند مقابل تیم پله و یارانش به هنرنمایی بپردازند. در ٢١ اسفند‌سال ١٣٤٩ هم تیم بنفیکای پرتغال برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با پرسپولیس به تهران آمد و در دیداری که اوزه بیو اسطوره فوتبال پرتغال و باشگاه بنفیکا در آن حضور داشت توانست با ٤ گل پرسپولیس را شکست دهد.
ریوالدو و رائول
سال ٢٠٠٩ پرسپولیس با هدایت وینگادا به واسطه صدرنشینی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تک مسابقه مرحله یک شانزدهم شده بود و این مسابقه را باید با بنیادکاری برگزار می‌کرد که سرمربی‌اش اسکولاری بود. در روز ناموفق علی کریمی، ریوالدو توانست برای تیمش پنالتی بگیرد و توپ را به تور دروازه حقیقی برساند و بنیادکار را پیش چشم صدهزار نفر به دور بعد برساند. کریمی بعد از آن بازی گفت که دیگر دوست ندارد هواداران، ریوالدو صدایش کنند.‌سال ١٣٩٣ نیز دیدار برگشت تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر با حضور یک ستاره برگزار شد. رائول گونزالس به اهواز سفر کرد تا استقبال مردم از او تبدیل به سوژه رسانه‎ها شود. رائول البته به دلایلی که هیچگاه اعلام نشد از برخی اتفاقات دلخور شد و به درخواست‌ها برای عکس یادگاری و امضا کردن پیراهن‌ها توجهی نکرد.
آلمان و ستاره‌های پیشکسوت

در١٨ مهر‌سال ١٣٨٣ تیم‌ملی آلمان با تمام ستارگانش برای انجام بازی دوستانه به تهران آمد و موفق شد در حضور ١٠٠‌هزار نفر تماشاگر با نتیجه دو بر صفر در مقابل ایران پیروز شود. دیدن چهره‌هایی مثل بالاک، لام، لمن، کلوزه، شواین اشتایگر، دایسلر، اشنایدر و پودولسکی در ورزشگاه آزادی برای بسیاری از هواداران خاطره جذابی بود. همچنین هفتم آذرماه ١٣٩٢ تیم پیشکسوتان میلان با انبوهی از ستارگانش به ایران سفر کرد و در یک بازی دوستانه موفق شد پرسپولیس را شکست بدهد. ستاره‌های فوتبال جهان مانند روبرتو کارلوس، سالگادو، سیدورف، فیگو و... هم‌سال گذشته برای دیدار با پیشکسوتان ایران آخرین خاطره ما از حضور بزرگان فوتبال در کشورمان را رقم زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      بازی خداحافظی عابدزاده را فراموش کردید!!!
      بایرن مونیخ با همه ستارگانش اومد ایران
      سانیول، بالاک، لیزارازو، الیور کان، و علی کریمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج