adexo3
۴۱۵۶۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ممبینی: عصبانیت کی‌روش تلنگر خوبی بود

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نباید کار را برای بازی بعدی مقابل سوریه خیلی راحت گرفت و این‌طور فکر کرد که با کسب ۱۰ امتیاز کار صعود به جام جهانی تمام شده است.

خبرگزاری فارس: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نباید کار را برای بازی بعدی مقابل سوریه خیلی راحت گرفت و این‌طور فکر کرد که با کسب ۱۰ امتیاز کار صعود به جام جهانی تمام شده است.
هدایت‌الله ممبینی در مورد استفاده داوران از هدست داوری و اینکه کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری گفته بود با تکنولوژی جدید هم اشتباهات داوری به صفر نمی‌رسد گفت: دقیقاً همین‌طور است. هیچ وقت نمی‌توان اشتباهات داوری را به صفر رساند. اما این دستگاه‌ها می‌توانند کار داوران را راحت‌تر کنند، به‌طور مثال آنها به خاطر ارتباطی که در حین مسابقه دارند، می‌توانند با یکدیگر به‌صورت شفاف صحبت کرده، از تصمیمات و اتفاقات هر لحظه مسابقه همدیگر را آگاه کنند. بنابراین این تکنولوژی می‌تواند به هماهنگی داوران در تصمیماتی که می‌گیرند، کمک کند.

وی در مورد اینکه چرا اشتباهات داوری هفته‌های ابتدایی لیگ نسبت به فصل گذشته کمتر شده است، گفت: دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد، بالاخره هرچه که جلوتر می‌رویم داوران هوشیارتر و به‌روزتر می‌شوند و یکی از دلایل آن می‌تواند همین موضوع باشد، البته چینش داوری تغییر کرده و نظارت‌ها بهتر شده و از سوی دیگر آمادگی داوران نیز بالاتر رفته است. با این حال همچنان اشتباهات داوری می‌تواند وجود داشته باشد، چون قضاوت به‌عهده انسان است و داور با چشم غیرمسلح می‌تواند اشتباه کند.

ممبینی گفت: مجموعه کمیته داوران، دپارتمان داوری و خود فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن اشتباهات داوری در آینده کمتر شود. هرچند که امروز داوران ما با توجه به حضور در مسابقات بین‌المللی نشان داده‌اند سطح داوری ایران از نظر کیفی بالاتر رفته است.

عضو هیأت رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آغاز اردوهای تیم ملی باوجود حواشی که در گذشته به وجود آمده بود، گفت: بازی حساسی با سوریه داریم. سوریه تیمی است که از لحاظ فیزیکی یک تیم خوب به‌شمار می‌رود و باید با تمام توان به مصاف این تیم برویم. البته شرایط آب‌وهوایی مالزی به‌گونه‌ای است که باید حتی در این مورد نیز آماده‌سازی لازم را به‌عمل بیاوریم و با دقت کامل مقابل حریف بعدی صف‌آرایی کنیم. امیدوارم مقابل سوریه نتیجه خوبی بگیریم تا این نتیجه مکمل موفیت‌های تیم ملی در بازی‌های قبل باشد.

وی در مورد اینکه چرا همیشه کی‌روش با عصبانیت از فدراسیون فوتبال امتیازات لازم را برای تیم ملی می‌گیرد و آیا این موضوع به ضرر تیم ملی نیست، گفت: در هر صورت این عصبانیت کی روش به خاطر خودش نیست و به خاطر تیم ملی ایران است. واقعیت این است که شرایط‌مان نسبت به استانداردهای جهانی متفاوت است و کی‌روش نیز انتظار دارد همه چیز به‌روز باشد. البته در این بین یک سری اتفاقات دست به دست هم داد تا نتوانیم یک بازی تدارکاتی خوب را قبل از بازی با سوریه تدارک ببینیم.

ممبینی تأکید کرد: به هر حال چون عصبانیت کی روش برای تیم ملی است، ارزشمند محسوب می‌شود. این عصبانیت به خاطر ما و وضعیت ماست و هشداری است برای جامعه که نباید کار را برای بازی بعدی خیلی راحت گرفت و این‌طور فکر کرد که با کسب 10 امتیاز کار صعود به جام جهانی تمام شده است. به نظرم این اتفاقات تلنگر خوبی بود و امیدوارم روزبه‌روز در کارهای اداری هم پیشرفت کنیم تا موفقیت‌هایی که به دست می‌آید تداوم داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از این تلنگرها درس نمی‌گیریم و همواره این اتفاقات تکرار می‌شود، گفت: به هر حال این اتفاقات می‌افتد، اما اگر در برخی امور به خودباوری برسیم و خیلی از کارها روتین شود، مسائل هم درست خواهد شد. شاید با ایجاد تقویم مسابقات از سال‌ها قبل و مکاتبات و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم و مشخص شدن برنامه مسابقات حداقل تا 2 سال آینده، بتوان از این لحاظ مشکلات را حل کرد، هرچند که زمان می‌برد تا به آن روز برسیم. به هر حال شرایط الان بهتر شده و امیدوارم این دغدغه کادر فنی با اردویی که در حل برگزاری است، برطرف شود تا بتوانیم بازی با سوریه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج