۴۱۶۰۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناصری: با کوچکترین اشتباهی ممکن است حذف شویم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شریفات بازیكن بزرگی است و با این هجمه‌ها و بهانه قرار دادن این بازیکن به دنبال تخریب فولاد هستند.

خبرگزاری میزان: عبدالله ناصری در خصوص دیدار تیمش در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل فولاد یزد اظهار داشت: بعد از مصدومیتی كه دچار آن شدم در حال حاضر شرایط خوبی پیدا كرده‌ام و امیدوارم بتوانم با صلاحدید كادرفنی به فولاد در این مسابقه كمک كنم. بازی ما با یک حریف لیگ یكی است كه شناخت آنچنانی از آنها نداریم.

وی افزود: با این حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و باید خیلی حواس‌مان به رقبا باشد چون كوچكترین اشتباه ما را از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد كرد. به همین خاطر قطعا در این مسابقه با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا به مرحله بعد صعود كنیم.

هافبک فولاد درباره اینكه آیا این تیم می‌تواند روند خوبش در لیگ برتر را در جام حذفی هم تداوم ببخشد، گفت: خدا را شكر تیم به هماهنگی خوبی رسیده است و در چند هفته اخیر در لیگ برتر نشان دادیم كه روند خوبی پیدا كرده‌ایم. همه بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند با قدرت در جام حذفی حضور پیدا كنیم چون هم فولاد قدرتش را دارد و هم می‌توانیم با قهرمانی در این مسابقات سهمیه آسیا را بگیریم.

ناصری درباره حاشیه‌های اخیر فولاد در مورد اسماعیل شریفات مطرح شده است، اظهار داشت: ما به این مسائل كار نداریم چون همه این حرف‌ها توسط یكسری تماشاگرنما گفته می‌شود. شریفات در بازی با استقلال با انگیزه‌ای مضاعف بازی می‌كرد و حتی دیدید كه داور یک خطای پنالتی صددرصد روی او را نگرفت.

وی در پایان گفت: از همان موقع كه این بحث‌ها مطرح شد تمام بازیكنان تیم به حمایت از شریفات پرداختند چون می‌دانند او بازیكن بزرگی است و با این هجمه‌ها و بهانه قرار دادن شریفات به دنبال تخریب فولاد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج