adexo3
۴۱۶۴۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: مقصر باخت پیکان، من هستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر شکست پیکان در دیدار مقابل آلومینیوم مقصر داشته باشد آن من هستم.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری گفت: اگر صادقانه بخواهم بگویم باخت اگر مقصری داشته باشد من هستم و ۷ بازیکن اصلی تیم را بیرون گذاشتم بخاطر اینکه باورهای خوبی از تیم پیدا کردم. اگر بازیکنان ما در شروع با تمرکز بهتری بازی می کردند سرنوشت بازی اینگونه نمی شد. در آینده این بازی به ما کمک می‌کند که به باورهای بهتری برسیم و نقاط ضعف مان را ترمیم کنیم.

سرمربی پیکان در مورد فاصله بازیکنان ذخیره و اصلی تیم گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را کردند و نتیجه این بازی از خیلی مسایل می‌تواند به ما کمک کند. بازیکنان هرچه داشتند را رو کردند و بازی را ساده گرفتند و بعد از خوردن گل به آن شکل نتوانستیم آن را جبران کنیم. می‌توانیم از این باخت بهره‌برداری‌های زیادی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه حریف را دستکم گرفتید یا تدابیر تاکتیکی بود که چنین ترکبیی را به میدان بفرستید، گفت: جواب مساله روشن است در لیگ سه بازی می‌کنیم و چهار بازی می‌کنیم یکماه تعطیل می‌شویم. در اینجا با یک ترکیب ثابت بازی می‌کردم و فاصله زمانی باعث می‌شد که بازیکنان مصدوم را به بازی برسانم. من برای اینکه در لیگ بازیکنانم را حفظ کنم به بازیکنان بیشتری فرصت بازی دادم و برخی خوب بودند و برخی خوب نبودند. از باخت ناراحت نیستم اما بخاطر شناختی که می‌خواستم بدست بیاورم ناراحت نیستم.

جلالی در مورد اینکه بازیکنان شما نگاه جدی به جام حذفی داشتند گفت: خودمان هم همین طور بودیم و نگاه امیدوارانه‌ای بودو شاید نگاه من درست نبوده که این همه تغییر برای بازی در نظر گرفتیم. مطمئن بودیم که در آینده این بازی می‌تواند به ما کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج