adexo3
۴۱۶۶۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منتظری: فکر می‌کنم به سوریه برسم

پژمان منتظری بعد از یکی دو ماهی که مصدوم بود به تیم ملی دعوت شد تا خود را برای بازی مقابل سوریه آماده کند.

ایران ورزشی: پژمان منتظری بعد از یکی دو ماهی که مصدوم بود به تیم ملی دعوت شد تا خود را برای بازی مقابل سوریه آماده کند. او درباره شرایط تیم ملی قبل از بازی با سوریه می‌گوید: «هنوز تیم کامل نشده و بچه‌ها کم کم اضافه می‌شوند. شرایط بدی نداریم ولی منتظر سایر بازیکنان هستیم. البته مشکلاتی داشتیم، داریم و در آینده هم خواهیم داشت. دو بازی دوستانه‌مان کنسل شد. ابتدا تایلند و بعد هم شنیده شد عراق. طبق آنالیز انجام شده آنها در چند بازی اخیرشان باختی نداشتند اما خب این بازی‌ها برای بازیکنان جوان خیلی خوب بود.»
منتظری که از ناحیه کتف آسیب دیده بود درباره مصدومیتش می‌گوید: «خدا را شکر زیر نظر دکتر کارهایم را در تمرینات الاهلی انجام دادم. در حال حاضر شرایطم خوب است و تست‌های پزشکی در اردو از من می‌گیرند تا وضعیتم به طور کامل مشخص شود. البته فکر می‌کنم مشکلی برای بازی مقابل سوریه نداشته باشم اما این کادر فنی است که در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.»
منتظری از نبود امکانات برای تمرین تیم ملی گلایه می‌کند: «درباره شرایط تمرینی می‌توان کتاب نوشت. آنقدر تجهیزات و شرایط تمرینی بد است که نمی‌توان چیزی گفت. فقط امیدوارم با حضور وزیر ورزش و جوانان جدید و علاقه‌ای که ایشان به فوتبال دارند اوضاع سر و سامان یابد. امیدوارم زمین تمرین مناسبی برای تیم ملی مهیا کنند. واقعا برای تیم ملی خوب نیست که یک زمین تمرین نداشته باشد. شما هر جای دنیا که بروید، می‌بینید که تیم ملی‌های‌شان شرایط استاندارد بالا دارند. امیدوارم این وضعیت تغییر کند و شرایط درست شود.»

منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به جام جهانی صعود کردیم و بازی سوریه خیلی اهمیت ندارد، می‌گوید: «این مشکلات مطمئنا همیشه جلوی راه تیم ملی بوده و مطمئنا در آینده هم هست. من می‌دانم این بحث‌ها پیش از اردو هم وجود داشت؛ درباره اختلاف سازمان لیگ و آقای کی‌روش و آقای عابدینی. امیدوارم اینها خاتمه پیدا کند و این تیم ملی است که ضرر می‌کند و همیشه دیده‌ایم که آقای کی‌روش برای تیم ملی تلاش کردند. بازی مقابل سوریه سخت است و فراموش نکنیم که ۴ سال پیش در لبنان یک باخت بد دادیم و همان شکست شرایطمان را سخت کرد. این بازی، بازی آسانی نیست. بازی شان مقابل قطر را دیدم و جلوی آنها خیلی خوب بازی کردند و قطر از تک موقعیتش که پنالتی بود استفاده کرد. بازی آسانی نداریم باید حمایت کنیم و الان زمانی است که باید بیشتر از هر زمانی تیم ملی را حمایت کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج