adexo3
۴۱۶۷۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منشا: همه راضی‌اند، پس در ایران ماندگارم

مهاجم نیجریه ای تیم پیکان از حضور در ایران راضی است و ابراز امیدواری می کند چند سال بتواند در این کشور به موفقیت هایش ادامه دهد.

ورزش سه: گادوین منشا درباره حضورش در ایران، درخشش های خود در ترکیب پیکان، رابطه اش با مردم ایران و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

سابقه بازی در نیجریه

من قبل از حضور در ایران در تیم های امپوستلا، بلزن و اتلتیکو موستا که در لیگ نیجریه حضور دارند، بازی کردم. سال گذشته در تیم موستا ۱۰ گل زدم و دومین آقای گل نیجریه بودم. شرایط خوبی داشتم و وقتی پیشنهاد ایران به دستم رسید، تصمیم گرفتم به این کشور سفر کنم.

با مشورت دوستانم ایران را انتخاب کردم

ایران را دوست دارم. من پیشنهادهای دیگری نیز داشتم اما پس از مشورت با دوستانم تصمیم گرفتم به ایران سفر کنم. از بین همه پیشنهادهایم، شرایط تیم پیکان بهتر بود و در نهایت به ایران سفر کردم و قرارداد بستم.

برخورد مردم با من خوب است

رفتار مردم ایران در مدتی که اینجا هستم با من خیلی خوب بوده است. با اینکه مدت زیادی از حضورم در ایران نمی گذرد اما مردم ایران خیلی با من رابطه خوبی دارند. از حضور در این کشور راضی هستم و واقعا از حضور در ایران لذت می برم.

گلزنی وظیفه من است

من تاکنون ۵ گل زده ام اما از نظر خودم کار خاصی نکردم. همه می گویند آمار گلزنی ام خوب است و بازی های خوبی انجام می دهم اما خودم احساس می کنم وظیفه ام را انجام دادم. من به عنوان مهاجم وظیفه دارم گل بزنم و قطعا کار ویژه ای نکردم. در همه بازی ها برای موفقیت به میدان می روم و تلاش می کنم روزهای خوبی را سپری کنم. امیدوارم این روند را ادامه دهم و برای پیکان مفید باشم.

از جلالی یاد می گیرم

پیکان یک باشگاه حرفه ای است و همه چیز خوب پیش می رود. مسئولان پیکان با من رفتار خوبی دارند. ضمن اینکه کادرفنی تیم نیز از نظر فنی مربیان بزرگی هستند. به خصوص مجید جلالی که از وقتی با او کار می کنم، خیلی چیزها یاد گرفتم.

دوستی ام با ادینیو نزدیک نیست

ادینیو را می شناسم. قبل از اینکه به ایران بیایم، چیز زیادی از او نمی دانستم اما حالا با او رابطه برقرار کردم. ادینیو دوستم است اما دوستی ما خیلی نزدیک نیست. او بازیکن بزرگی است و مثل من ۵ گل زده است. از این رقابت فوق العاده لذت می برم.

دوست دارم آقای گل ایران شوم

خوشحال می شوم اگر بتوانم عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به دست بیاورم. الان خوشحالم که بهترین گلزن خارجی هستم اما علاقه مندم که بتوانم گل های بیشتری بزنم و آقای گل شوم.

شاید به تیم ملی نیجریه دعوت شوم

همیشه دوست داشتم به تیم ملی نیجریه دعوت شوم اما هرگز این اتفاق برایم رخ نداد. البته دلیلش مشخص است، در لیگ نیجریه بازیکنان بزرگی توپ می زنند و به طور کلی سطح لیگ کشور ما بالا است. مربیان ترجیح داده اند بازیکنان دیگری دعوت شوند و من هم احترام می گذارم. اما تلاش می کنم تا شاید در آینده ملی پوش شوم.

شنیده ام همه از من تعریف می کنند

نمی دانم چند سال در ایران خواهم ماند اما واقعا خودم دوست دارم چندین سال بمانم و در کشور شما به میدان بروم. البته شنیده ام در ایران همه از من تعریف می کنند و این برایم فوق العاده است. با این شرایط شاید چندین سال بمانم و در لیگ ایران بازی کنم.

به زودی فارسی یاد می گیرم

زبان فارسی را خیلی دوست دارم. در این مدت متوجه شدم زبان فارسی بسیار شیرین است و در برنامه هایم است که این زبان را یاد بگیرم. الان فقط سلام و خداحافظ را بلد هستم اما در آینده قطعا زبان فارسی ام را تقویت می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج