adexo3
۴۱۶۹۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ویسی: از بازی در نقش جهان خوشحال هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با همه توان مقابل پارس جنوبی قرار می‌گیریم و از اینکه این دیدار در نقش جهان برگزار می‌شود خوشحال هستیم.

وبسایت نود: عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس‌‌جنوبی‌جم در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: تیم‌های لیگ برتری زمانی که مقابل تیم‌های پایین‌تر قرار می‌گیرند شرایط سختی دارند و اتفاقات در جام حذفی همیشه بوده ولی ما با همه توان مقابل پارس جنوبی قرار می‌گیریم و از اینکه این دیدار در نقش جهان برگزار می‌شود خوشحال هستیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار افزود: محروم و مصدوم نداریم و حاج‌صفی نیز در این دیدار بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت تمرینات تیمش در نقش جهان خاطرنشان کرد: شرایط نقش جهان برای هر دو تیم بسیار خوب است، تنها یک جلسه تمرین در این زمین داشته‌ایم اما زمین آنقدر خوب است که بدون تمرین نیز بتوانیم پیروز این دیدار باشیم.

ویسی درباره اینکه آیا حریف لیگ یکی خود را آنالیز کرده، تصریح کرد: بازی‌های لیگ یک را همیشه می‌بینم و آنالیزورهای ما تیم‌های لیگ یکی را برای جذب بازیکن بسیار رصد می‌کنند و با شرایط این تیم‌ها آشنا هستیم.

وی درباره اینکه آیا نقش جهان برای برگزاری دیدارهای بزرگ آماده است، بیان کرد: تماشاگرهای ما تاکنون کار غیراخلاقی صورت نداده‌اند ضمن اینکه تا جایی افتتاح نشود مشکلات آن برطرف نمی‌شود، تا دیدار در آذرماه بسیار فاصله داریم و تا آن زمان مشکلات ورزشگاه نیز برطرف می‌شود، امیدوارم در دیدار آذرماه شاهد آمادگی ورزشگاهی به خوبی نقش جهان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تمرینات تیمش و برگزاری اردو در تعطیلات لیگ گفت: پس از این دیدار ۳ روز استراحت می‌کنیم و در طول تعطیلات تنها در اصفهان اردو داریم اما در این میان بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج