adexo3
۴۱۷۰۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در کمیته اخلاق درباره هزینه ۵۰۰ میلیونی صحبت کردند؛

مرزبان: انتظار دارم جریمه‌ای برایم در نظر نگیرند

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل، گفت: در کمیته اخلاق حاضر شدم و درباره هزینه ۵۰۰ میلیونی برای داوری که قبلاً شنیده بودم توضیحاتم را ارائه دادم.

خبرگزاری فارس: علیرضا مرزبان در مورد حضورش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، گفت: من در کمیته اخلاق حاضر شدم و در مورد هزینه ۵۰۰ میلیونی برای داوری که شنیده بودم توضیحاتم را ارائه کردم. من در کمیته اخلاق هم گفتم که این مسائل را شنیده‌ام و آنها را بیان کرده‌ام. اینکه چه کسی این هزینه را انجام داده و یا چه کسی این پول را گرفته چیزی نمی‌دانم فقط شنیده‌هایم را بیان کردم.

سرمربی تیم خونه به خونه تصریح کرد: برای شخصیت خود من هم خوب نیست که بخواهم هر شکستی را به گردن داور بیندازم یا در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کنم اصلاً دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم. مسئولان فوتبال و کمیته اخلاق هم تلاش می‌کنند که فوتبال در آرامش برگزار شود و با توجه به اینکه من برای اولین بار در این کمیته حاضر شده‌‌ام از مسئولان کمیته اخلاق انتظار دارم که جریمه‌ای برای من در نظر نگیرند. بعضی وقت‌ها اشتباهاتی را در داوری می‌بینم که مجبور می‌شوم صحبت‌هایی را بیان کنم زیرا بازیکنانم از من انتظار دارند که برخی مسائل را بیان کنم.

وی در مورد حذف تیمش از جام حذفی گفت: به هر حال ما از گردونه رقابت‌ها کنار رفتیم با این حال هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است و این هدف اصلی من و باشگاه است که مدیریت باشگاه نیز تلاش خود را می‌کند که این تیم به لیگ برتر بیاید و از نظر مالی و سازماندهی به تیم من از طرف مدیریت خیلی کمک می‌شود. امیدوارم که با حمایت هواداران بتوانیم به این هدف برسیم ضمن اینکه باید قبول کنیم قهرمانی در جام حذفی کار بسیار دشواری است ما اگر در جام حذفی هم مقابل ماشین‌سازی پیروز می‌شدیم باید با ذوب آهن بازی می‌کردیم که بازی خیلی دشواری است ضمن اینکه این بازی از نظر انگیزشی و روحی تیم و بازیکنان را تحت فشار قرار می‌دهد و بعد از بازی با ذوب آ‌هن برای اینکه انگیزه بازیکنان را برای رقابت در لیگ یک همچنان بالا نگه داریم سخت می‌شود. با این حال امیدوارم که ما در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج