adexo3
۴۱۷۰۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ضرر هنگفت چلسی از غیبت در لیگ قهرمانان

چلسی با از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته مبلغ قابل توجهی را از دست داد.

طرفداری: چلسی با قرار گرفتن در جایگاه دهم در فصل گذشته نه تنها شانس بازی در برابر بهترین تیم های اروپا را از دست داد بلکه مبلغی در حدود ۶۵ میلیون پوند حاصل از حضور در دور مقدماتی را نیز بر باد رفته دید. فصل ۲۰۱۵/۲۰۱۶ اتفاقات عجیب زیادی را به خود دید. جایی که منچستریونایتد به سهمیه لیگ اروپا بسنده کرد. لستر سیتی و تاتنهام تیم هایی بودند که به طرز ناباورانه ای سهیمه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

به گزارش Goal ، پس از ورود رومن آبراموویچ به باشگاه چلسی، این اولین بار است که این باشگاه در کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا ناکام می ماند. با پول حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی می توانست دو بازیکن به قیمت انگولو کانته را به خدمت بگیرد. این بازیکن فرانسوی با قراردادی به ارزش 32 میلیون پوند به چلسی آمد. با حضور آنتونیو کونته به نظر می رسد که چلسی آماده بازگشت به اروپا است. آن ها در چهار بازی گذشته خود چهار پیروزی امیدوارکننده به دست آورده اند.

چلسی با حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا در ۵ فصل گذشته، سالانه بیش از ۵۰ میلیون پوند از طریق این مسابقات درآمد داشت. این مبلغ بیش ترین میزان پول دریافت شده در میان تیم های انگلیسی است. اما به نظر می رسد منچسترسیتی آماده است تا چلسی را در این موضوع به چالش بکشد. منچسترسیتی در فصل گذشته ۸۳.۹ میلیون پوند از طریق لیگ قهرمانان اروپا درآمد کسب کرد که بیش از هر تیم دیگری بود. رئال مادرید با قهرمانی در این مسابقات ۸۰.۱ میلیون پوند کسب کرد.

آبی پوشان لندنی به تازگی قراردادی 15 ساله با نایک امضا کرده اند و سالیانه 60 میلیون پوند از این طریق پول خواهند گرفت. چلسی از حق پخش 5.1 میلیارد پوندی لیگ برتر نیز مبلغی را دریافت می کند. تمام این ها باعث می شود که حداقل انتظار رومن آبراموویچ از آنتونیو کونته کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج