اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۷۲۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منتقمی: پورحیدری مرد مقبولی در ورزش ما بود

سرپرست اداره کل توسعه و منابع انسانی وزارت ورزش گفت:‌ فقدان مرحوم پورحیدری دردناک است، امیدوارم یاد و خاطره او در یاد و ذهن ما زنده بماند.

خبرگزاری فارس: بهرز منتقمی در خصوص درگذشت مرحوم منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ضایعه درگذشت مرحوم پورحیدری که بزرگمرد فوتبال ایران بود را به همه مردم ایران و به‌ویژه هواداران استقلال و خانواده مرحوم پورحیدری تسلیت می‌گویم؛ چراکه آقای پورحیدری مرد مقبولی در جامعه ورزش بود و به دلیل تجاربت ارزنده‌ای که داشت، یک سرمایه برای کشور به حساب می‌آمد، اما متأسفانه او از بین ما پر کشید.

وی ادامه داد: من ارادت ویژه‌ای نسبت به منصور پورحیدری و خانواده ورزشی ایشان داشتم. حتی همسر ایشان خانم دکتر شجاعی هم زمانی که در فدراسیون فوتبال بود، این ارتباط قطع نشد و ما همواره ارادت به آقای پورحیدری داشتیم.

قائم مقام اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: قطعاً در گذشت چنین شخصیت وارسته‌ای و جای خالی او جبران‌ناپذیر است و من این ضایعه را به همه مردم، به خصوص خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم. امیدوارم که همیشه یاد منصور پورحیدری در بین ما زنده و ماندگار باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج