اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۷۲۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: پورحیدری خودش را وقف استقلال کرده بود

پیشکسوت استقلال تهران گفت: دیگر کسی مثل پورحیدری در فوتبال ایران نمی آید.

کاپ: جواد زرینچه اظهار داشت: صبح امروز خبر را شنیدم باور نکردم. انتظار داشتم منصورخان مبارزه اش را ادامه دهد و از بیمارستان بیرون بیاید و کنار تیم قرار بگیرد اما این بار قسمت این بود که از پیش ما برود. چند روز قیل به دیدارش رفتم از خاطرات گذشته مان گفتیم و کلی خندیدیم. فکرش را نمی کردم که این اتفاق تلخ بیفتد.

وی گفت: منصورخان با سرطان مبارزه کرد و شاید اگر مرد مبارزه نبود خیلی زودتر از این دنیا می رفت. به خانواده اش تسلیت می گویم و از خداوند برای روح آن مرد بزرگ طلب آمرزش می کنم.

مدافع اسبق استقلال بیان داشت: سال ۶۶ را هیچ وقت از یادم نمی برم. به استقلال می آمدم که بازیکنان بزرگی داشت. در باشگاه های تهران در حالی که ستاره های این تیم می درخشیدند در اولین حضورم منصورخان من را به عنوان هافبک وسط در کنار آقای بهتاش فریبا قرار داد. هرکسی نمی توانست آن کار را انجام دهد. هم در تیم ملی و هم در استقلال خاطرات خوبی با او داشتم. بهترین خاطره ام به سال قهرمانی تیم ملی در بازی های آسیایی بانکوک برمی گردد. آنجا تیم ما با هدایت منصورخان قهرمان شد.

زرینچه افزود: یکی از مردان بی حاشیه فوتبال را از دست دادیم. منصورخان نه کینه ای بود و نه لجباز. اگر اشتباهی از کسی سر می زد گذشت می کرد. او جوانی اش را برای استقلال گذاشت و در کنار مربیان بزرگ کار کرد و بعد از انقلاب باعث و بانی سرپا ماندن استقلال او بود. او خودش را وقف استقلال کرده بود و همیشه همراه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج