adexo3
۴۱۷۷۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افتخاری: مراسمی در شأن پورحیدری می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مراسم تشییع و ترحیم منصور پورحیدری توضیحاتی ارائه کرد.

ورزش‌سه: سیدرضا افتخاری درباره مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری اظهار داشت: لازم است برای خانواده مرحوم پورحیدری صبر جزیل را از خداوند خواستار شوم. به هواداران استقلال و خانواده پورحیدری، بازیکنان و کادرفنی تسلیت می گویم. جلسه ای که امروز تشکیل شد، برای ایجاد هماهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم بود. با توجه به اینکه فردا در تهران بارندگی داریم و ترافیک سنگینی در مرکز شهر ایجاد می شود، تصمیم گرفتیم مراسم را به ورزشگاه آزادی منتقل کنیم. هواداران هم سعی کنند فردا از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند تا ترافیک کمتری ایجاد شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم مراسمی در شأن پورحیدری برگزار شود. تصمیم گرفته شده که مراسم ترحیم پورحیدری از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شود. فردا تشییع پیکر از ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز و ساعت ۱۰:۳۰ به بهشت زهرا(س) منتقل می شود. با همه دستگاه ها هماهنگ کردیم و همه امکانات فراهم است.

افتخاری افزود: تاکید شده است که برای باشکوه برگزار شدن مراسم تلاش کنیم. اکنون در حال برنامه ریزی درست هستیم. در هر صورت پورحیدری به گردن همه ما حق دارد. اینطور بگویم بهتر است که پورحیدری به گردن فوتبال حق دارد. او مربی تیم ملی و باشگاه استقلال بود. باید او را الگو قرار دهیم. همه استقلالی ها دوستش داشتند. پیشکسوتان نیز به او احترام می گذاشتند. او نمونه بود و باید قدر این عزیزان را بدانیم. این ها در تاریخ ماندگار هستند. تلاش می کنیم مراسم به نحو احسن برگزار شود. خوشبختانه لیگ هم تعطیل است و امیدوارم مردم حضور خوبی داشته باشند. پورحیدری مختص باشگاه استقلال نیست. بازیکنان، کادرفنی و ... امیدوارم همه بیایند. اینجا رنگ آبی مطرح نیست و رنگ ملی مطرح است. انتظار داریم همه دوستان حضور داشته باشند و این مراسم باعث شود که همه از اخلاق پورحیدری درس بگیرند. این مراسم برای همه ما وجود خواهد داشت.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: پورحیدری عضو هیات مدیره استقلال بود و متولی مراسم های او باید باشگاه باشد. ما مانع فعالیت پیشکسوتان نخواهیم بود. صاحب اختیار هستند اما برای همه کسانی که می خواهند به پورحیدری خدمت کنند، جلسه ای تشکیل می دهیم و هماهنگی ها را انجام می دهیم تا مراسم در یک راستا باشد. شخص وزیر ورزش این موضوع را از من خواست که مراسم از صفر تا صد در اختیار باشگاه باشد و هزینه ها را ما انجام دهیم. این مراسم ملی است و به خاطر همین شورای تامین و ... حضور داشتند. همه باید ورود و همکاری کنند تا مراسم به خوبی برگزار شود. همه پیشکسوتان هم به جلسه دعوت بودند. این مراسم برای باشگاه استقلال نیست وما نمی خواهیم مانعی شویم تا پیشکسوتان کاری نکنند، آنها کمک کنند ما مخلص همه شان هستیم ولی در چارچوبی که باشگاه تعریف می کند. امروز مساله را با آنها در میان می گذاریم تا بتوانیم به یک راهکار خوبی برسیم.

افتخاری درباره عدم حضور پورحیدری در هیات مدیره باشگاه و جایگزین وی افزود: رییس مجمع استقلال باید یک نفر را معرفی کند تا در این باره در آینده تصمیم گیری انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج