اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۱۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کونته: نمایش فوق العاده ای داشتیم و من خوشحالم

سرمربی چلسی از پیروزی قاطع تیمش در خانه خوشحال است.

طرفداری: تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج با حساب ۵ بر ۰ اورتون را در هم کوبید. چلسی با این پیروزی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رفت.

به نقل از استاندارد ، آنتونیو کونته پس از این پیروزی از بازیکنانش ستایش کرده است و البته در مورد درخشش های اخیر ادن هازارد صحبت کرده است.

نمایش فوق العاده ای داشتیم و من خوشحالم. به نظرم فوتبال خوبی ارائه کردیم. ما موقعیت های گلزنی ایجاد کردیم و برای پنجمین بازی پیاپی دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم. من برای بازیکنان خوشحالم. آن ها خارق العاده بودند. باید به این روند سخت تلاش کردن ادامه دهیم. وقتی ۵ بازی پشت سرهم را بدون خوردن گل می برید، می توانید خوشحال باشید. امروز هوادارانمان جو فوق العاده ای ساختند و ما باید در کنار هم به بردن ادامه دهیم.

فکر می کنم حالا ادن نزدیک تر به دروازه بازی می کند. او بیشتر در فاز هجومی شرکت می کند. فکر می کنم این پست برای او بهتر باشد. من می خواهم ادن به همین روند ادامه دهد. ما از استعداد های او آگاهیم. او بازیکن فوق العاده ای است.

چه کسی می داند شاید او بتواند به سطح مسی و رونالدو برسد. من استعداد های او را می شناسم او باید تلاشش ادامه دهد و سطحش را بالا ببرد. در حال حاضر اما او خودش و استعدادش را در قالب تیم قرار داده است. از این که او را هر روز می بینم و از آن بالاتر از اینکه او را در تیمم دارم، خوشحالم.

برای مارکوس آلونسو آمدن به انگلیس و عوض کردن لیگ آسان نبوده است. من بسیار برای او خوشحالم. بودن در صدر جدول فوق العاده است. بردن بازی امروز مهم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرسی دون آنتونیو.واقعا چلسی کولاک میکنه با تو.عشق است چلسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج