۴۱۸۲۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دژاگه چقدر آماده است؟

اشکان دژاگه با وجود اینکه هنوز در فصل جاری با تیمی در سطح باشگاهی تمرین نمی کند، وضعیت نسبتا خوبی در تمرینات تیم ملی از خود نشان داده است.

ورزش‌سه: اشکان دژاگه دیدار مقابل ازبکستان را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما در بازی مقابل کره جنوبی باز هم به جایگاه اصلی خود در ترکیب تیم ملی برگشت و با نمایش خوب خود یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در این دیدار حساس شد.

دژاگه که در ابتدی فصل با تغییر کادر فنی تیم العربی و تغییر سیاست های باشگاه العربی از فهرست بازیکنان این تیم توسط سرمربی جدید "جراردو بیلوسو" کنار رفت، پس از نتایج ضعیف این مربی و اخراج بیلوسو زمزمه هایی مبنی بر بازگشت دوباره کاپیتان تیم ملی به العربی شنیده می‌شود. البته هنوز مدیر برنامه های دژاگه اظهار نظر صریحی در این مورد نداشته و باید ببینیم در نهایت اشکان دژاگه چه تصمیمی برای باشگاه آینده خود خواهد گرفت.
دژاگه چقدر آماده است؟

این بازیکن کلیدی تیم ملی این روزها در دوحه به صورت اختصاصی تمرین می کند تا مدیربرنامه هایش زمینه پیوستن او به تیم جدید را فراهم کند. دژاگه که به خوبی از نگرانی های حاکم بر اردوی تیم ملی و شخص خودش خبر دارد در مورد شرایط بدنی خود اعلام کرده که کاملا برای بازی با سوریه آماده است و انگیزه های زیادی دارد تا گامی بلند برای رفتن به روسیه بردارد.
دژاگه چقدر آماده است؟

نمایش کاپیتان تیم ملی در چند روز اخیر تمرینات تیم ملی هم نشان از آمادگی خوب بدنی او داشته است. دژاگه در بازی مقابل کره جنوبی با نمایش خوب خود به پیروزی تیم ملی کمک کرد و قطعا با تکرار چنین نمایشی در بازی بعدی مقابل سوریه می تواند کمک حال سرمربی تیم ملی برای کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر این بار در مالزی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج