اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۷۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنگر: پورحیدری نشان داد کُری برای جوان هاست

مدافع تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از تعطیلات هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

کاپ: محسن بنگر درباره غیبت خود در دو تمرین اخیر تراکتورسازی و همچنین آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: در این دو روز فیزیوتراپی می کردم و ان شاالله از فردا که به همراه تیم به اردوی کیش خواهم رفت در آنجا در کنار دیگر بازیکنان تمرین خواهم کرد. در حال حاضر مصدومیتم تا حدودی رفع شده است اما اینکه بگویم کامل کامل خوب شده ام اینگونه نیست و باید به مرور زمان به فرم ایده آل برسم.

وی در ادامه درباره اردوی پیش روی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ای که مربیان طراحی کردند کار اصلی مان از همین اردو آغاز می شود. ما می دانیم که رفته رفته مسابقات لیگ دشوارتر می شود. هیچ تیمی به تیم دیگری باج نمی دهد و ما می خواهیم بعد از تعطیلات در اوج باشیم.

مدافع تراکتورسازی تبریز درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: همه کارشناسان بر این نظر هستند که تراکتورسازی تیم خوب و هماهنگی است به نظر من ما نباید کار را آسان بگیریم. بعد از تعطیلات هر بازی لیگ و جام حذفی برای ما حکم فینال را دارد. ما می دانیم که اگر به دنبال قهرمانی هستیم فقط با حرف زدن و شعار دادن به این خواسته نمی رسیم.
بنگر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس رقیب اصلی تراکتورسازی در راه قهرمانی است بیان داشت: چند تیم هستند که خودشان را می توانند در قواره یک مدعی نشان دهند. ما کار خودمان را می کنیم و به دیگر تیم ها کاری نداریم.

وی با اشاره به مصدومیت سینا عشوری خاطرنشان کرد: من می دانم سینا چه روزهای سختی را می گذراند. او بدشانسی بزرگی آورد و مصدومیت او بدترین نوع مصدومیت بود اما با روحیه و انگیزه ای که من از سینا سراغ دارم زود برمی گردد. تا جایی هم که می دانم باشگاه قرارداد او را تمدید خواهد کرد که جا دارد از مسوولان باشگاه به خاطر این کار زیبا تشکر کنم. سینا در باشگاه بزرگی بازی می کند و اینجا همه قدر او را می دانند.

مدافع تراکتورسازی درباره صحبت اخیر امیر قلعه نویی با کاپ که گفته بود به جای بنگر باید آنهایی خجالت بکشند که در زمین راه می رفتند، گفت: امیرخان نظرش را گفته است و خواهش می کنم من را وارد این بازی ها نکنید.

بنگر در ادامه ضمن تسلیت به خانواده منصور پورحیدری درباره فوت این پیشکسوت استقلال به کاپ عنوان کرد: منصورخان آدم بزرگی بود. واقعا متاسف شدم. من همیشه ایشان را یک جنتلمن واقعی می دیدم. هر وقت با استقلال در دربی بازی داشتیم ایشان بسیار محترمانه با پرسپولیسی ها برخورد می کرد. هیچ وقت ندیدم که آقای پورحیدری برای تیم ما کری بخواند. ایشان نشان می داد که کری خواندن برای جوان هاست و آدم های باتجربه این کار را نمی کنند. منصورخان آنقدر افتخار در این فوتبال به دست آورد که نیازی نداشت برای کسی کری بخواند. آقای پورحیدری متعلق به باشگاه خاصی نبود و در واقع به همه ایرانی ها تعلق داشت. به خانواده ایشان و به جامعه فوتبال تسلیت می گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج