اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۸۱۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

علی پورحیدری: خیلی ها با پدرم عکس گرفتند

فرزند منصور پورحیدری گفت: دست مردم را می بوسم و از همه آنها به خاطر ابراز همدردی صمیمانه تشکر می کنم.

وبسایت نود: علی پورحیدری گفت: از روزی که پدرم بیمار شد و از وقتی که از دنیا رفت شاهد محبت های بیش از پیش مردم، مسئولان، پیشکسوتان و اهالی ورزش بوده ایم. امروز هم حضور پرشمار مردم و چهره های ورزش برای ما تسلی خاطر بود.

وی ادامه داد: روزهای بسیار تلخ و بدی را سپری می کنیم و نمی دانم درباره درگذشت پدرم چه باید بگویم، فقط می گویم دست مردم را می بوسم و از همه آنها سپاسگزارم.

علی پورحیدری درباره حضور عباس جدیدی در منزلشان و حواشی به وجود آمده گفت: به خاطر این موضوع خیلی ناراحت شدم. این به ما اثبات شده است که آقای جدیدی به عنوان یک پهلوان و قهرمان ملی هرگز به دنبال این نبودند که در آن شرایط با پدرم عکس گرفته و منتشر کنند. خیلی ها آمدند و رفتند و عکس هایی گرفته شد، احتمالا این عکس را فردی گرفته و منتشر کرده و این به ما اثبات شده است. من از آقای جدیدی خواهش می کنم که ناراحت نباشند. مردم هم تحت تاثیر ناراحتی درگذشت پدرم واکنش هایی نشان دادند، از آنها خواهش می کنم که این موضوع را فراموش کنند و حرمت آقای جدیدی را حفظ کنند. پدرم با آقای جدیدی رابطه صمیمانه و بسیار دوستانه ای داشتند و همیشه هم به هیات ایشان می رفتند.

علی پورحیدری در پایان گفت: بار دیگر وظیفه خودم می دانم از تمامی جامعه ورزش و فوتبال و مردم و حتی آنهایی که میانه ای با فوتبال ندارند اما نسبت به درگذشت پدرم به روش های مختلف ابراز همدردی کردند تشکر کنم. از پرسپولیسی ها هم تشکر ویژه دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای پورحیدری همیشه اسمت در قلب ماست

    • جهانگیر

      علی جون، در رابطه با عباس جدیدی باورش خیلی سخته که این حرف های خودت باشه یا حرف ها از صمیم قلبت باشه.
      اون عکسی که اون آقا با اون ژست تو دوربین خیره شده و تو جای ورود ممنوع انداخته نه یهویی عکس برداری شده و نه یواشکی انداخته شده، پر واضحه که عکاس حاضر رو و اعداد سه، دو، یک رو گفته و دکمه ی شاتل رو فشار داده!!!
      اگه از حرفه ی عکس برداری کسی یه دوزاری هم سر در بیاره معلومه که با اون کادر بندی ه عالی و اون عکس شفاف کار یه عکاس حرفه‌ای ه نه کار یه پرستار یا آدم معمولی.
      این مصاحبه ی خیالی شما یه توهینی به طرفدارای پدر شماست که با این مصاحبه ، ناخودآگاه برای ایشون حداقل دو سه هزار رأی برای انتخابات دوره ی آینده خریدی که اگه تو انتخابات کاندید بشه و احراز صلاحیت بشه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج