۴۱۸۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: از عملکرد تیم، راضی هستم

پوچتینو از عملکرد تیمش تا به اینجای فصل رضایت دارد.

وبسایت نود: تاتنهام در هفته یازدهم لیگ برتر، اگرچه نتوانست پیروز شود، ولی یک امتیاز ارزشمند را در خانه آرسنال به دست آورد. تیم پوچتینو با این تساوی در دربی شمال لندن، همچنان به روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر ادامه می دهد. البته اسپرز بعد از برد مقابل سیتی، نتوانسته پیروزی را بدست آورد.

پوچتینو در مورد شرایط کلی تیمش و البته دیدار با آرسنال گفت:

همه ی تیم ها در طول فصل، دوران سختی را طی می کنند، اما اگر در طی گذران این دوران، همچنان بدون باخت باشید، باید لبخند بزنید و خوشحال باشید. من هم از این بابت خوشحالم. مشکلات کوچک زیادی داریم، اکنون دو هفته زمان داریم تا بازیکنان ریکاوری شوند. وقتی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر بازی می کنید، که به نظر من سخت ترین رقابت ها در کل جهان هستند، باید ترکیبی کامل و آماده از بازیکنان را در اختیار داشته باشید.

اکنون ترکیب بازیکنان در دسترس، با نواقصی روبرو شده است. نمی توانیم آن طور که می خواهیم بازیکنان را به صورت چرخشی در ترکیب قرار دهیم تا انرژی و توان لازم را برای حضور در میادین داشته باشند. با این وجود، از نتایجی که، بدست آوردیم. کاملاً راضی هستم.
تاتنهام در دیدار مقابل آرسنال، برای دقایقی با سه مدافع بازی کرد، پوچتینو در مورد این اقدامش می گوید:

در دنیای فوتبال امروز، باید انعطاف پذیر باشید. در لحظات پایانی، چند مشکل کوچک داشتیم و به همین دلیل این کار را انجام دادیم. باید آماده باشید که در هر لحظه به سیستم و تاکتیک هایی جدید، وفق پیدا کنید. فوتبال همیشه حول پیدا کردن راه حل های بهتر برای حل مشکلات است. اگر به یاد بیارید چلسی در دیدار مقابل آرسنال در این ورزشگاه با ۴ مدافع کارش را آغاز کرد و سه گل خورد اما بعد از یک ساعت از شروع بازی، به دفاع سه نفره تغییر شکل یافت. می بینید که آن ها اکنون سیستم بازی شان را پیدا کرده اند و اورتون را ۵-۰ شکست دادند. هر تیمی می تواند با سیستم هایی متفاوت بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج