اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۹۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریز، پایگاه جدید اردوهای تیم ملی

سرمربی تیم‌ملی فوتبال در جریان سفر به تبریز به دعوت گسترش فولاد، بعد از چند‌سال در تمرین یک تیم باشگاهی ایران حاضر شد و با رضایت از امکانات این باشگاه به تهران بازگشت.

روزنامه شهروند: سرمربی تیم‌ملی فوتبال در جریان سفر به تبریز به دعوت گسترش فولاد، بعد از چند‌سال در تمرین یک تیم باشگاهی ایران حاضر شد و با رضایت از امکانات این باشگاه به تهران بازگشت. به نظر می‌رسد از این پس همکاری تیم‌ملی با این باشگاه تبریزی افزایش یابد.
بازدید از امکانات
کارلوس کی‌روش که به دعوت باشگاه گسترش فولاد تبریز به این شهر سفر کرده بود، دیروز از امکانات این باشگاه بازدید کرد تا شاید در آینده‌ای نزدیک اردوی تیم‌ملی را در این شهر برگزار کند. این باشگاه خصوصی که از امکانات خوبی در ورزشگاه اختصاصی خود برخوردار است، طی یک روز حضور سرمربی پرتغالی تیم‌ملی در تبریز، مذاکرات خوبی را با وی انجام داد تا از این پس به‌عنوان حامی در کنار تیم‌ملی باشد. البته قبل از این هم قبول مسئولیت پرواز اختصاصی تیم‌ملی به ازبکستان با همکاری باشگاه گسترش فولاد انجام شده بود.
طلسمی که شکسته شد
کارلوس کی‌روش در چند‌سال اخیر و به واسطه اختلاف با مربیان ایرانی، در تمرین هیچ‌کدام از تیم‌های باشگاهی شرکت نکرده بود و فقط چندی پیش به خاطر تماشای بازی تیم جوانان در بازی تدارکاتی این تیم با نفت تهران شرکت کرد. با این حال سرمربی پرتغالی دیروز این طلسم را شکست و در جریان تمرین گسترش فولاد نظاره‌گر عملکرد شاگردان کمالوند بود و با آنها ملاقات کرد. این اقدام کی‌روش نشان می‌دهد که او قرار است با گسترش فولاد به‌زودی روابط تنگاتنگی داشته باشد.
کی‌روش: اگر می‌شد، امکانات گسترش را به تهران می‌بردیم
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی دیروز در جریان سفر به تبریز نشست خبری برگزار کرد و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت: «نیت اول ما تقدیر و تشکر از زحمات آقای زنوزی و باشگاه گسترش فولاد بود و در وهله دوم می‌خواستیم از امکانات گسترش فولاد بازدید و در آینده نزدیک برای اردوهای تیم‌ملی فوتبال استفاده کنیم. در درجه اول باید بگویم هنگامی که یک باشگاه کاملا خصوصی است باید مورد استقبال فوتبال ایران قرار بگیرد. امیدوارم این باشگاه اولین باشگاهی باشد که در آینده در خصوصی‌سازی پیشرو باشد. اگر می‌توانستیم امکانات این‌جا را با خود به تهران می‌بردیم.»
وی همچنین درباره مصدومان تیم‌ملی توضیح می‌دهد: «بیرانوند دچار مصدومیت شدیدی شده و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. از سوی دیگر وضع امیری متفاوت است و می‌توانیم روی او کار کنیم.»
کمالوند: باید قبول کنیم کی‌روش بزرگ است

فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد نیز بعد از میزبانی از کارلوس کی‌روش به «شهروند» می‌گوید: «باید قبول کنیم که کی‌روش مربی بزرگی است و از تجربیات او در تیم‌هایی مثل رئال و منچستر استفاده کنیم. همه مربیان ایرانی اگر با کی‌روش رابطه خوبی برقرار کنند، به سود خودشان است. حضور او در تبریز نیز هم به نفع ما شد و هم خودش چون قرار شد تیم‌ملی به‌زودی در این‌جا اردوهای خود را برگزار کند. همچنین کی‌روش درباره داریوش شجاعیان، بازیکن ملی‌پوش ما مواردی را به من یادآور شد که من در اولین فرصت به او می‌گویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج