اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

والتر ساموئل به اینتر برمی‌گردد

رسانه‌های ایتالیایی از احتمال بازگشت مدافع آرژانتینی پیشین اینتر به این باشگاه خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: آخرین اخبار از رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که استفانو پیولی به محض حل و فصل شدن مسائل مربوط به قراردادی قبلی‌اش با باشگاه لاتزیو و فسخ قراردادش با آبی‌های شهر رم، به عنوان سرمربی اینتر استخدام می‌شود و والتر ساموئل، مدافع آرژانتینی پیشین نراتزوری را در جایگاه یکی از دستیارانش جذب خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که جستجوی باشگاه اینتر برای استخدام جانشین فرانک دی‌بوئر به پایان رسیده است، چرا که چند منبع ایتالیایی اعلام کرده‌اند که سرمربی پیشین لاتزیو هدایت آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان را برعهده خواهد گرفت.

اینتر برای جانشینی دی‌بوئر چند گزینه از جمله مارسلینو، جان فرانکو زولا و لوران بلان داشت اما به نظر می‌رسد که پیولی آن کسی است که هدایت نراتزوری را برعهده خواهد گرفت. طبق گزارش نشریات ایتالیایی گروه سونینگ، مالک باشگاه اینتر به توصیه مشاور ایرانی‌الاصل خود کیا جورابچیان در خصوص نیاز تیم به استخدام یک سرمربی ایتالیایی گوش کرده است، چیزی که پیرو اوسیلیو و جووانی گاردینی، دو تن از مدیران باشگاه نیز تلاش داشتند عملی شود، اما مالکان باشگاه در ابتدا با آن مخالفت کردند.

باشگاه اینتر در بیانیه‌ای که روز گذشته (یکشنبه) در سایت خود قرار داد، اعلام کرد که سرمربی بعدی این تیم ظرف ۴۸ ساعت معرفی خواهد شد و طبق گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در رسانه‌ها پیولی گزینه منتخب نراتزوری است و او قصد دارد والتر ساموئل ۳۸ ساله - مدافعی که ۹ سال در جوزپه مه‌آتزا بازی کرد و در قهرمانی سه گانه اینتر ژوزه مورینیو نقشی پررنگ داشت - را به عنوان دستیارش به کار بگیرد.

ساموئل ماه جولای سال جاری در تیم فوتبال بازل سوئیس به دوران بازیگری‌اش پایان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج