اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۲۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنها ۸ بازمانده از جام جهانی برزیل

فهرست بازیکنان تیم ملی برای دیدار مقابل سوریه در حالی اعلام شد که کی‌روش با حذف آندرانیک تیموریان یک گام دیگر به سوی جوان‌تر کردن ترکیب تیم ملی گام برداشت.

ورزش‌سه: بعد از چند روز تمرین در پژوهشگاه صنعت نفت لیست تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد و باز هم نکات جالبی در ترکیب تیم ملی دیده شد. بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کی روش مرحله به مرحله سعی در جوان تر کردن ترکیب تیم ملی داشته و بازیکنانی را به دلیل اینکه نمی توانستند به جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ برسند از ترکیب تیم ملی کنار گذاشت.

دانیل داوری، رحمان احمدی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، بیت آشور، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی، قاسم حدادی‌فر، مهرداد پولادی، هاشم بیک زاده، احمد آل نعمه، خسرو حیدری، علیرضا حقیقی و بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی هستند که در جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و اکنون به دلایل مختلف در تیم ملی حضور ندارند؛ عده ای به دلیل افت عملکرد (مثل رضا حقیقی)، برخی به دلیل بالا رفتن سن (مثل خسرو حیدری) و تعدادی هم به دلایل ویژه (مثل مهرداد پولادی).

با نگاهی به لیست تیم ملی در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ متوجه می شویم که سرمربی تیم ملی ضمن توجه به شایسته سالاری در انتخاب ترکیب تیم ملی، روندی تدریجی برای جایگزینی بازیکنان با تجربه با بازیکنان جوان و پرانرژی را آغاز کرده است و اضافه شدن افرادی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، کمال کامیابی نیا، رامین رضایی، میلاد محمدی، سردار آزمون و در آخرین تغییر علی کریمی به همین منظور بوده است.

تیم ملی پنجمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در مقابل سوریه پشت سر خواهد گذاشت و جلال حسینی، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد، حسین ماهینی، پژمان منتظری، اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش بازیکنانی هستند که از ترکیب جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب تیم ملی حضور دارند. در لیست بازیکنان فراخوانده شده به آخرین دیدار تیم ملی هنوز هم وجود دارند افرادی که این امکان برای آن ها وجود دارد تا در اردوی بعدی حاضر نباشند؛ موضوعی که بیش از هر چیزی در رفتار و انتخاب های کی روش دیده شده، عدم اتکای او به بازیکنی خاص است و لیست تیم ملی هنوز هم می تواند در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست خوش تغییر قرار بگیرد و عده ای از بازیکنان با تجربه را در مسیر جوان‌گرایی تیم ملی قربانی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج