اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۴۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آن روی مدیریت پورحیدری

منصور پور حیدری در حالی تیم ملی فوتبال را در بازیهای آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک به عنوان قهرمانی رساند که بدون نفرات برتر زیاد ،با قدرت مدیریتی واستفاده از بازیکنان تازه ،تیم ملی را قهرمان کرد .

ورزش سه: شرحی از قدرتمندی مدیریت فنی پور حیدری را در قالب یک گزارش با هم مورد مرور قرار خواهیم داد.
تیم ملی در حالی قهرمان مسابقات آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک شد که یک دوره بازیهای جذابی در تاریخ فوتبال کشورمان ثبت شد وتیم ملی بدون بازیکنان درجه اول بسیارش قهرمان مسابقات شد.
در مسابقات مورد اشاره تیم ملی فوتبال۴ دسته بازیکن را در اختیار نداشت:
*اول بازیکنانی که فدراسیون تکلیف کرده بود در اردوی تیم ملی فوتبال حضور نداشته باشند .این نفرات عبارت بودند از :

1-احمدرضا عابدزاده 2-نعیم سعداوی 3-خداداد عزیزی 4- افشین پیروانی

این مردان افرادی بودند که بعد از جام جهانی علیه سرمربی تیم ملی فوتبال یعنی جلال طالبی یا فدراسیون فوتبال مصاحبه کرده بودند .ظالمانه ترین کار این بود که علیرغم اخطار فدراسیون،از وجود خداداد عزیزی در بازی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال کویت استفاده شده بود .چون کویتی ها که برای بازی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال در مهر ماه ۱۳۷۷ رقم قابل ملاحظه ای پرداخت کرده بود ،شرط کرده بودند خداداد عزیزی،علی دایی وباقری حتما باید در ترکیب تیم ملی باشند .مسئولان فدراسیون از خداداد بهره بردند اما در بازیهای آسیایی ۹۸ بانکوک او را خط زدند .
*سری دوم بازیکنانی بودند که به دلائل انضباطی توسط منصور پور حیدری از تیم ملی فوتبال خط خوردند .

1-مهدی هاشمی نسب 2-پرویز برومند
*پور حیدری که بازیکنان زیادی را در اختیار نداشت،این 2 را که در اردوی تیم ملی بی انضباطی کرده بود کنار گذاشت .
*سوم بازیکنانی که به دلیل اشتغال در فوتبال اروپا فرصت حضور در اردوی تیم ملی را نیافتند وپور حیدری برخلاف انتظار از وجود آنها بهره نبرد :

۱-رضا شاهرودی ۲-مهرداد میناوند ۳-مهدی پاشازاده ۴-سیروس دین محمدی
*بازیکنانی که در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ ویا در مرحله مقدماتی حاضر بودند اما پور حیدری آنها را به دلائل فنی از تیم ملی کنار گذاشته بود :

1-بهنام سراج 2-علی لطیفی 3-علی اکبر استاد اسدی 4- مدیرروستا 5- مجید نامجو مطلق6-یحیی گل محمدی 7- سهراب بختیاری زاده8- ابراهیم تهامی 9-فرشاد فلاحت زاده 10- علیرضا امامی فر

آن روی مدیریت پورحیدری

قهرمانی در بانکوک با تیم تازه

*در این مقطع زمانی پور حیدری از وجود نفراتی تازه در تیم ملی بهره برد .بهزاد غلامپور،رسول خطیبی،علی کریمی،علی جانملکی،وحید هاشمیان و.... به تیم ملی تازه راه یافتند .تیم ملی در بازی اول در بخش گروه بندی شرکت کرد وبرابر تیم های قزاقستان با ۲ گل وحید هاشمیان ۲-۰ وبرابر لائوس ۶-۱ برنده شد.

*گروه بندی اصلی انجام شد وایران با تیم های ملی چین،تاجیکستان وعمان در یک گروه قرار گرفت .در بازی اول تیم ملی 4-2 به عمان باختیم .همه دچار سرگیجه شده بودند،شایعه شده بود که علی پروین شبانه به بانکوک رفته وبه منصور پور حیدری مشورت میدهد،البته قبلا در مقدماتی جام جهانی 1994 ثابت شده بود علی پروین نتوانست بر بحران آن مسابقات غلبه کند . اما پور حیدری با متانت تمام این مرحله را گذراند .ایران در بازی دوم برابر تاجیکستان 5-0 برنده شد ودر بازی سوم در حالی که تیم ملی در آستانه حذف قرار داشت برابر چین 2-1 برنده شده به عنوان تیم دوم به مرحله 8 تیمی راه یافتیم.
در یک چهارم برابر تیم ملی فوتبال ازبکستان که قهرمان دوره قبل بود 4-0 برنده شدیم .در نیمه نهایی بار دیگر به مصاف چین رفته وبا برتری 1-0 برابر این تیم به فینال رسیدیم ودر فینال کویت را 2-0 بردیم وقهرمان شدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج