۴۱۹۶۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاسیاس: آماده بازگشت به تیم اسپانیا هستم

سنگربان اسپانیایی پورتو از علاقه خود برای بازگشت به تیم ملی فوتبال اسپانیا خبر داد و تاکید کرد که منتظر چراغ سبز یولن لوپتگی است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از elsport، ایکر کاسیاس از نظر تعداد بازی در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا رکورد دار است. با این حال او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است و یولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفته، کاسیاس را دعوت نکرده است.

ایکر کاسیاس در این زمینه گفت: لوپتگی نشان داده که مربی کاربلدی است. اگر او من را به تیم ملی دعوت کند، بسیار خوشحال می‌شوم و با کمال میل قبول می‌کنم. امیدم را برای بازگشت به تیم ملی از دست ندادم و امیدوارم دوباره پیراهن لاروخا را بر تن کنم. البته انتخاب داوید دخئا به عنوان دروازه‌بان نخست تیم ملی اسپانیا تصمیم کاملا درستی بود. به عنوان یک اسپانیایی برای دخئا آرزوی موفقیت می کنم.

کاسیاس در پایان سخنان خود درباره تیم سابقش رئال مادرید گفت: رئال با زین الدین زیدان نتایج خوبی به دست آورده است. رئال بزرگ‌ترین تیم تاریخ فوتبال جهان است و جام هایی که به دست آورده، به خوبی گویای همه چیز است.

«سنت ایکر» بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت راهی پورتو شود. او شروع بدی با این تیم پرتغالی داشت اما رفته رفته در این تیم جا افتاد و اکنون به سنگربانی قابل اعتماد تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج