اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۲۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاستاکورتا: مونتلا عامل اصلی موفقیت میلان است

الساندرو کاستاکورتا معتقد است که وینچنتزو مونتلا هدایت آث میلان را در شرایطی بر عهده گرفت که بازیکنان کیفیت بالایی نداشتند.

طرفداری: به گزارش fourfourtwo کاستاکورتا معتقد است که آث میلان بازیکنانی مناسب راهیابی لیگ قهرمانان اروپا در اختیار ندارد و مونتلا تفاوت ها را رقت زده و باعث موفقیت تیم و حضور در جایگاه سوم در جدول سری آ شده است. میلان با هدایت مونتلا در ۸ دیدار از ۱۲ بازی خود در لیگ به پیروزی رسیده و در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

کاستاکورتا که در دوران بسیار موفق خود در تیم آث میلان 7 قهرمانی در سری آ و 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (2 قهرمانی تحت نام جام باشگاه های اروپا) کسب کرده، معتقد است که مونتلا باید برای نتایج بسیار خوب خود مورد ستایش قرار بگیرد.

کاستاکورتا در مصاحبه با Gazzetta dello Sport گفت:

مونتلا عامل موفقیت میلان است. او اعتبار زیادی برای تیم به ارمغان آورده است. با اعتقاد او به حفظ مالکیت توپ، شخصیت تیم را بالا برده است. در ابتدا آشفتگی زیادی در تیم دیده می شد، اما اکنون صبوری بیشتری در تیم دیده می شود. دیگر بازیکنان تلاش نمی کنند که به سرعت توپ را به دیگری واگذار کنند.

این دستورالعمل جواب داده است، زیرا انتظار کارهای پیچیده وجود ندارد و ساده ترین کار را انجام می دهند. به نظر من تیم در مسیر درستی قرار دارد و وقتی در مسیر دقیقی قرار داشته باشید، موفق خواهید شد.

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، این ترکیب برای لیگ قهرمانان مناسب نیست. تیم های دیگر کاملا برای چنین رقابتی آماده هستند. فکر می کنم که تیم های یوونتوس، رم و ناپولی از نظر تکنیکی، فیزیکی و از نظر بازیکن در شرایط بهتری قرار دارند.

او در ادامه گفت:

اگر بر روی کاغذ به شرایط نگاه کنیم، حضور میلان در لیگ قهرمانان بسیار رویایی خواهد بود. اما از نظر تجربه شخصی من، در فصل 99-1998 با آلبرتو زاکرونی ما سزاوار جایگاه چهارم یا پنجم بودیم، اما توانستیم در پایان فصل قهرمان لیگ شویم. موفقیت ما به دلیل تبدیل شدن به یک تیم هماهنگ بود، همه بازیکنان یکدیگر را به عنوان یک گروه درک می کردند.

معتقدم که آنها می توانند با خرید چند بازیکن با تجربه موفق شوند. آنها به یک مدافع مرکزی و یک هافبک بازیساز نیاز دارند، زیرا لوکاتلی تنها گزینه میلان در این پست است. از نظر من، مشکل اصلی در خط دفاع تیم است. مونتلا باید چند مشکل را در خط دفاعی حل کند، زیرا خط دفاع ضعیف ترین بخش تیم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج