اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: منچستر بهترین شهر برای زندگی است

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی منچستریونایتد، تایید کرد که از آمار گلزنی اش در این تیم تا به حال راضی نیست.

ورزش سه: زلاتان که این هفته در پیروزی ۳-۱ شیاطین سرخ مقابل سوانسی، دو گل زد، چند هفته بود که نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند. او در گفتگو با مجله اختصاصی باشگاه منچستریونایتد، در مورد شرایطش در فوتبال انگلیس و زندگی در شهر منچستر گفت:
زلاتان: منچستر بهترین شهر برای زندگی است

توصیه من همیشه لذت بردن از بازی است: " همیشه باید از بازی خودتان لذت ببرید. اینکه دارید کجا بازی می کنید، چیزی است که ما دوست داریم. این علاقه مندی ماست. ما فوتبال بازی می کنیم و نیاز به یک توازن در ذهن تان دارید تا سطح درست را پیدا کنید و از آن لذت ببرید اما در عین حال، باید خوب بازی کنید. وقتی به زمین می رویم، ما کاری که نیاز است را در بازی انجام می دهیم اما در عین حال، می خواهیم این کار را به شکلی انجام بدهید که از آن لذت ببرید زیرا این کاری است که ما عاشقش هستیم؛ ما عاشق فوتبال بازی کردن هستیم."
منچستر بهترین شهر است: " من چیزهایی زیادی نشدیم که منچستر اینطور است یا آنطور است؛ هوا این طور یا آنطور است اما تا به حال همه چیز خوب بوده است. شهر منچستر تا به حال بهترین شهر برای من بوده است. من از سوئد آمدم. من از اتفاقاتی که قرار است بیفتد، انتظار زیادی ندارم. در خارج از فوتبال، من آدم ساده ای هستم. من مرد خانواده ام. برای من، خانواده در اولویت است. بقیه چیزها اهمیت ندارد. برای مثال، وقتی در پاریس زندگی می کردم، در چهار سال، حتی یک بار هم برای دیدن برج ایفل نرفتم. از آنها خواستم به جای ایفل، مجسمه من را بگذارند اما این کار را نکردند. شاید اگر این کار را بکنند، برای دیدنش بروم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج