اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۲۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریبری: تمامی عناوین ممکن را می خواهیم

فرانک ریبری از اواخر هفته گذشته در تمرینات بایرن مونیخ حضور یافته است.

وبسایت نود: پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت ۳ هفته ای کم کم فرانک ریبری آماده حضور مجدد در میادین می شود و انتظار می رود برای بازی مقابل دورتموند در هفته یازدهم بوندس لیگا به آمادگی کامل برسد. آنچلوتی روز سه شنبه اعلام کرد که ریبری در بازی مقابل دورتموند می تواند بازی کند.

ریبری در مصاحبه با کانال تلوزیونی بایرن مونیخ درباره وضعیت کنونی اش گفت:

خوب هستم. به طور قطع مصدوم شدن همیشه دشوار است. قبل از آسیب دیدگی اخیر، من خیلی خوب بازی می کردم. خوشبختانه مصدومیتم زیاد سخت و جدی نبود. دلیل طول کشیدن مصدومیتم این بود که در قسمت صدمه دیده خون جمع شده بود. بازگشت به تیم برای من از اهمیت بالایی برخوردار بود و اکنون حسی عالی دارم. زمانی که مصدوم نباشم و سلامتی کامل را بدست آورم می توانم ۱۰۰% روی فوتبال تمرکز کنم. زمانی که در زمین حضور دارم حس یک بچه کوچک را دارم.

چیز دیگری که برای من بسیار مهم است رابطه خوب با مربی و اعضای تیم است. این واقعاً مهم است. آنچلوتی مربی بسیار خوبی است چون تجربه بالایی دارد. او به خوبی می داند که باید با بازیکنان چگونه کار کند. او در تمامی وقت ها پیگیر این است که ما چگونه کار می کنیم و مشغول چه کاری هستیم. بسیار باهوش است و کوچک ترین مشکلات را فوراً تشخیص می دهد. به نظرم کارلتو به این دلیل به مونیخ آمده که تا جای ممکن عناوین کسب کند. او می داند که اینجا بایرن مونیخ است و این بدان معناست که ما می خواهیم تمامی عناوین را کسب کنیم، لیگ قهرمانان، دی اف بی پوکا و بوندس لیگا، هر سال برای تمامی این عناوین تلاش می کنیم. مشخصا دستیابی به این عناوین دشوار است اما ما می خواهیم هر فصل بیشترین دستآورد را داشته باشیم. امیدوارم در این فصل قهرمانی ها و عناوین زیادی را کسب کنیم.

بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۳ دو سال سخت را سپری کردم. این فصل خیلی سخت کار کرده ام و بازی های زیادی انجام داده ام و این برای من خیلی مهم است خصوصا بخاطر اینکه توانستم در دوره آماده سازی پیش فصل شرکت کنم و در بازی های دوستانه حضور یابم. این بسیار مهم است چون من برای دو سال قادر نبودم زیاد در تمرینات و بازی ها حضور داشته باشم. بخاطر مصدومیت مچ پا من ۹ ماه کامل از فوتبال دور بودم، و این دوره برای من بسیار دشوار بود. زمانی که مصدوم هستید می توانید کارهای دیگری انجام دهید، در حال حاضر از نظر بدنی احساس آمادگی می کنم و از نظر فکری دوباره قوی شده ام. خوشحالم که دوباره در زمین فوتبال حضور دارم، از آن لذت می برم و حس بسیار خوبی دارم.
بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند روز شنبه ۱۹ نوامبر در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج