۴۲۰۴۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مارادونا متهم به حمایت از جریان انقلابی المسیرة الخضراء

اسطوره فوتبال جهان در آخرین اقدام حاشیه‌ساز و دردسرآمیز خود با شرکت در یک مسابقه سیاسی فوتبال متهم به دریافت رشوه و فعالیت تحریک آمیز سیاسی شد.

خبرگزاری فارس: دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین که در طول زندگی پرحاشیه و ناپاک خود متهم به فسادهای عجیب و غریب اخلاقی و مالی بوده و سه بار به جرم مصرف مشروبات الکلی و تخریب اموال عمومی هنگام مستی در ایتالیا، هلند و فرانسه بازداشت شده است، چندین و چند فقره فرار مالیاتی هنگفت را نیز به پرونده تاریخی خود ضمیمه کرده و اکنون اتهام تازه‌ای را به زندگی پر فراز و نشیب خود افزوده است.

کشور مراکش مدعی است، صحرایی که به نام اسپانیا در شمال غربی این قاره ثبت جهانی شده، بخش استعماری خاک مغرب است و اسپانیا حق ندارد بر این صحرای استراتژیک حکمرانی داشته باشد. از چند سال پیش نیز جریانی انقلابی به نام المسیرة الخضراء تشکیل شد تا نمادی باشد برای مبارزه با چهره استعماری اسپانیا در شمال آفریقا.

دیدار دوستانه بین ستارگان فوتبال جهان و ستارگان آفریقا کاملا رنگ و بوی سیاسی داشت و اسپانیا در ۲ نوبت از مارادونا خواسته بود، هرگز به عنوان میهمان ویژه به این بازی سیاسی کمک نکند.

مارادونا البته نه تنها میهمان ویژه مراکشی‌ها بود بلکه با وجود شرایط نامساعد جسمی، به عنوان بازیکن به میدان رفت و بازی کرد. روزنامه الصباح مراکش که البته موافق جریان انقلابی مذکور نیست، مدعی شده که مارادونا برای حضور در چنین مسابقه‌ای در کنار اقامت رویایی در مغرب، مبلغ ۲۰۰ هزار دلار نیز رشوه دریافت کرده است.

مارادونا اما تمام این شایعات را تکذیب کرده و گفته است: از سیاسی بودن این بازی بی خبر بودم و تنها وقتی دیدم که بسیاری از دوستانم در این بازی هستند، من هم قبول کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج