adexo3
۴۲۰۵۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلوز: برزیل برای مسی احترام قائل است

دفاع راست تیم ملی برزیل گفت که او و هم‌تیمی‌هایش از مصاف با ستاره آرژانتینی خط حمله بارسلونا هراس ندارند.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز و یارانش بامداد جمعه در دور یازدهم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ میزبان تیم ملی آرژانتین خواهند بود که این بازی دفاع راست یوونتوس را برابر دو تن از هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش در بارسلونا، لیونل مسی و خاویر ماسچرانو قرار می‌دهد.

در آستانه این بازی لوکاس پراتو، مهاجم تیم ملی آرژانتین که برای تیم اتلتیکومینیرو برزیل توپ می‌زند، برای برزیلی‌ها خط و نشان کشیده و گفته بود که آنها از رویارویی با مسی واهمه دارند.

دنی آلوز اکنون پاسخ پراتو را داده و ادعای او را رد کرده است. او گفت: در فوتبال چیزی به عنوان ترس وجود ندارد. ما برای مسی و آرژانتین احترام قائلیم و آنها هم به ما احترام می‌گذارند. مسی الان تقریباً بی‌عیب‌و‌نقص بازی می‌کند. بزرگی مسی حاصل این واقعیت است که او خودش باور ندارد این‌قدر بزرگ است و همین است که او را از سایرین متمایز می‌کند.

در همین حال داگلاس کاستا، بال تیم ملی برزیل که در تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی می‌کند هم راجع به بازی کشورش برابر آرژانتین اظهار داشت: حریفش آرژانتین باشد یا نه، برزیل باید کاری را که تا الان انجام داده، ادامه دهد.

مارکینیوس، مدافع سلسائو اما رویکرد محتاطانه‌تر درباره این بازی در پیش گرفت. او گفت: ما باید بی‌عیب و نقص بازی کنیم. با کوچک‌ترین اشتباهی برابر مسی، او می‌تواند دریبل‌تان بزند و کار را تمام کند.

مسی در سه بازی اخیر تیم ملی آرژانتین به دلیل مصدومیت حضور نداشته است، اما او در بازی‌های دو سه هفته اخیرش برای بارسایی‌ها نشان داد که در اوج آمادگی است.

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین از ساعت ۳:۱۱۵ بامداد روز جمعه به وقت تهران در بلوهوریزنته به مصاف هم می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج