اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۵۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: استقلال می‌تواند جام بگیرد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: این تیم می‌تواند فصل جاری مسابقات را حداقل با کسب یک جام به پایان برساند.

خبرگزاری تسنیم: علی فتح‌الله زاده در خصوص درگذشت منصور پورحیدری گفت: ما مسلمانان هر گاه به یکدیگر می‌رسیم دعای عاقبت به خیری می‌کنیم و خدا را شکر که می‌بینیم پورحیدری عاقبت به خیر شده است. او مانند روزی که روی دوش مردم و هواداران آمد روی دوش همین هواداران نیز به سمت خانه ابدی بدرقه شد. این نشان می‌دهد که پورحیدری اخلاق‌مدار و نجیب بوده و کاری کرده که قرمز و آبی همگی رنگ باختند.

وی درباره شرایط این فصل استقلال تصریح کرد: استقلال به شرایط خوبی رسیده است. تغییراتی در راس باشگاه داده شد که روی این تیم اثرگذار بود اما منصوریان به خوبی توانست تیمش را سروسامان و شکل بدهد و نتایج خوبی بگیرد. اگر استقلال به همین شیوه ادامه دهد یکی از مدعیان خواهد بود و می‌تواند حداقل یک جام بگیرد.

مدیرعامل پیشین استقلال درباره عملکرد کارلوس کی‌روش در برخورد با مسئولان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من اشکال این موضوع را در سیستم کاری می‌بینم زمان من هم که ناصر حجازی سرمربی استقلال بود گاهی اوقات حاشیه‌هایی بوجود می‌آمد. به نظرم برخی مواقع لازم است که رئیس باشگاه یا فدراسیون به صورت مستقیم با سرمربی تیم در ارتباط باشد. فکر می‌کنم اگر تاج مستقیما با کی‌روش ارتباط داشته باشد مشکلات حل می‌شود چرا که به نظر می‌رسد کی‌روش دوست دارد به صورت مستقیم با تاج در ارتباط داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج