adexo3
۴۲۰۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سردار آزمون کیست؟

تقریباً به یک عادت تبدیل شده که هر بازیکن نوظهور خارجی را به عنوان &#۰۳۹;مسی جدید&#۰۳۹; معرفی می کنند، اما این عنوان هرگز مناسب نخواهد بود. در این مورد، آزمون نیازی به چنین مقایسه های تقلیل دهنده ندارد و ویژگی های خاص خود را تعریف کرده است.

وبسایت نود: با توجه به اینکه سادیو مانه در ژانویه راهی رقابت های جام ملت های آفریقا خواهد شد و دنی اینگز تا پایان فصل مصدوم است، لیورپول طبق گزارش ها مایل به جذب این مهاجم جوان است، و احتمالاً در نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ خواهد داد.

پیش از این، همسایه لیورپولی ها در بندر مرسی ساید، یعنی اورتون به جذب سردار آزمون ابراز علاقه کرده بود اما چرا؟ اینجا به نقل از Squawka ، هر آنچه که باید در مورد این پدیده جوان ایرانی بدانید آمده است:

سردار آزمون کیست؟

سن: ۲۱ سال
پست: مهاجم
باشگاه: روستوف روسیه
ملیت: ایرانی
مرور کارنامه حرفه ای:

آزمون دوران حرفه ای خود را در کشور خود ایران و در باشگاه سپاهان اصفهان آغاز کرد، باشگاهی که متعلق به شهر اصفهان واقع در مرکز ایران است. بعد از اینکه نام خود را مطرح کرد، تصمیم گرفت از ایران خارج شود، و پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را رد کرد تا به روبین کازان برود و به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شد که در لیگ برتر روسیه بازی می کند. آزمون در لیگ اروپا برای کازان بازی کرد و بنا به گزارش Goal، در سال ۲۰۱۴ توجه تیم های بزرگی چون آرسنال، میلان، بارسلونا و یوونتوس را به خود جلب کرد.

کازان در مقابل تمام این پیشنهادات ایستادگی کرد و در عوض آزمون را به صورت قرضی به تیم بحران زده روستوف فرستاد، و اینجا بود که آزمون همه را تحت تأثیر قرار داد، و کمک کرد تا این تیم در لیگ روسیه باقی مانده و سقوط نکند.

او در فصل ۲۰۱۵/۱۶ نیز برای این تیم توپ زد و در ۲۴ بازی لیگ ۹ گل به ثمر رساند تا روستوف فصل را در جایگاه دوم به پایان رسانده و جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. عملکرد او به حدی خوب بود که روستوف تصمیم گرفت قراردادش را دائمی کند - حرکتی که باعث جدال میان دو باشگاه روستوف و روبین کازان شد که در نهایت این مسئله به دادگاه عالی ورزش کشیده شد و آنجا حل و فصل گردید.

روستوف رقم فسخ قرارداد این بازیکن را فعال کرد، در حالیکه روبین کازان مدعی بود اصلاً چنین بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد، اما دادگاه رأی را به نفع آزمون و باشگاه جدیدش صادر کرد. با پشتوانه بار فنی خود، آزمون درخشش و پیشرفت را امسال هم ادامه داد و تاکنون در تمام رقابت ها ۱۵ بازی برای روستوف انجام داده است.

چرا لیورپول علاقه مند است؟

سردار آزمون کیست؟

به طور خلاصه بگوییم که او یکی از هیجان انگیز ترین مهاجمان شاغل حال حاضر در فوتبال اروپا است. علیرغم جوانی، وی از تجربه بالایی برخوردار است و بیش از دو سال در سطح اول فوتبال روسیه بازی کرده و سابقه بازی در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، او لیونل مسی دوم نیست. او غریزه توپ ربایی بالایی دارد، و با این وجود، در تمامی رقابت ها طی ۵۵ بازی با روستوف، ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

امسال به تنهایی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های آژاکس و اندرلخت موفق به گلزنی شده و در مرحله گروهی رقابت ها نیز مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون که در تاریخ ۱ نوامبر برگزار شد، دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد اما نتوانست مانع از شکست ۲-۱ تیمش در دقیقه '۲+۹۰ شود.

بازی برای ضعیف ترین تیم گروهی که شامل تیم های اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ و پی اس وی آیندهوون می باشد آسان نیست، اما آزمون نشان داده که شم بالای گلزنی دارد و تلاش تحسین برانگیزی درون زمین دارد و به نظر می رسد منبع بی پایان انرژی و خستگی ناپذیر است.

تاریچخه بازی های ملی:

سردار آزمون کیست؟

آمار او در سطح باشگاهی واقعاً تحسین برانگیز هستند، اما نقطه عطف بازی های آزمون بیشتر از تیم ملی ایران سرچشمه می گیرد. پس از اینکه فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد، از آن زمان به بعد نقش بسیار مهمی در ترکیب اصلی تیم کارلوس کیروش پیدا کرده است - و کمک مربی سابق منچستر یونایتد فوق العاده تحت تأثیر بازی این جوان ایرانی قرار گرفته است. کیروش در سال ۲۰۱۵ طی مصاحبه ای که با ESPN FC داشت، گفت:

او تمام ویژگی های لازم برای موفقیت در بالاترین سطح را دارد. او همواره در حال پیشرفت است. آزمون نباید مغرور شود و باید سخت تلاش کرده و تصمیمات درستی اتخاذ کند. اگر اینطور باشد، می تواند ستاره واقعی فوتبال ایران و آسیا در سال های پیش رو باشد.
آزمون تابحال آمار شگفت انگیز ۲۲ بازی ملی و ۱۶ گل زده را به نام خود ثبت کرده است، و مقایسه او با بهترین مهاجم و گلزن تاریخ تیم ملی ایران، اجتناب ناپذیر است. علی دایی قبل از اینکه در سال ۲۰۰۶ بازنشسته شود، آمار حیرت انگیز ۱۰۹ گل ملی در ۱۴۹ بازی را به ثبت رساند و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، آزمون ستاره بعدی تیم ملی ایران خواهد بود.

آینده برای او چه چیز هایی دارد؟

سردار آزمون کیست؟

اگر وفاداری و تعهد برای او معنا داشته باشد، شاید آینده او در مرسی ساید رقم نخورد. آزمون در مصاحبه ای که ماه فوریه انجام داده بود گفت:

من طرفدار رئال مادرید هستم و به همین خاطر است که برای تماشای بازی این تیم آمده ام. نمی توانید لیگ روسیه را با لالیگا مقایسه کنید چون در سطح متفاوتی هستند. لالیگا بهترین لیگ فوتبال دنیاست و بازیکنان بزرگ زیادی آنجا بازی می کنند.

هر اتفاقی که بیفتد، بعید به نظر می رسد که آینده آزمون در لیگ روسیه طولانی تر از این باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      خدایی ما که چیزی ازش ندیدیم .ان توپارو هم جلو بچه میانداختی گلش میکرد.نه تکنیکی نه شوتی .این نظر منه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج