adexo3
۴۲۰۹۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ویا: گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ است

مهاجم سابق بارسلونا، داوید ویا اعلام کرد پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است.

وبسایت نود: مهاجم سابق بارسلونا با تقدیر از پپ گواردیولا اعلام کرد این مربی اسپانیایی می‌تواند منچستر سیتی را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند. منچستر سیتی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا تنها به یک پیروزی احتیاج دارد تا به مرحله حذفی صعود کند. پیروزی مقابل مونشن گلادباخ می‌تواند جواز صعود سیتی‌زن‌ها را به شاگردان گواردیولا بدهد، با این حال ویایی که یکی از بازیکنان کلیدی گواردیولا در زمان حضورش در بارسا بود اعتقاد دارد این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد. او در مصاحبه با وبسایت skysports اعلام کرد:

احساس می‌کنم سیتی یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان است، آن‌ها تیم بزرگی بودند و اکنون با مربیگری پپ می‌توانند پیشرفت بیشتری داشته باشند. آن‌ها فوتبال زیبایی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ارائه می‌دهند و با هدایت پپ این شانس را خواهند داشت تا به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسند. گواردیولا یکی از بهترین مربیات تاریخ فوتبال است و افتخای می‌کنم که مدتی با او همکاری کردم. سبک مورد نظر او مالکیت توپ و تلاش برای حمله است و در زمانی که توپ را از دست می‌دهید باید در زودترین زمان ممکن آن را بازپس گیرید.

ویا ۳ سال در بارسلونا حضور داشت و موفق شد با این تیم ۸ قهرمانی در جام‌های مختلف را به دست آورد و پس از آن موفق شد به همراه اتلتیکو مادرید به قهرمانی لالیگا برسد و در حال حاضر کاپیتان نیویورک سیتی است و موفق شده است در ۶۳ دیداری که برای این تیم به میدان رفته است، ۴۱ گل به ثمر برساند. با این حال این مهاجم ۳۴ ساله ضمن ابراز نا امیدی از شکست سنگین نیو یورک در برابر تورنتو در رقابت‌های کنفرانس شرقی آمریکا، علاقه ای ندارد تا زمان مشخصی برای خداحافظی از فوتبال اعلام کند. وی همچنین با یادآوری دوران حضورش در اسپانیا اعلام کرد بارسلونا برای سال‌های پیش رو نیز می‌تواند برترین تیم اروپا باشد. او در ادامه افزود:

فکر نمی‌کنم تسلط بارسا بر فوتبال اروپا هیچ وقت پایان یابد چراکه آن‌ها بهترین بازیکنان فوتبال را در اختیار دارند و یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا هستند. تعجب آور نیست که هر بازیکنی دوست داشته باشد در بارسلونا بازی کند. مشخصا هر ساله بازیکنانی به این تیم وارد می‌شوند و گروهی آنجا را ترک می‌کنند اما مسئله ای که مشخص است این است که بارسا همیشه تیمی قوی را روانه میادین می‌کند که برای قهرمانی در تمامی جام‌ها تلاش می‌کنند. نمی‌دانم چه کسی توپ طلای امسال را دریافت خواهد کرد اما اطمینان دارم برنده از بین مسی، نیمار، سوارز و رونالدو انتخاب خواهد شد. مسی، سوارز و نیمار به خوبی با یکدیگر همکاری می‌کنند، آن‌ها بهترین مهاجمین دنیا هستند و رفاقت خوبی با یکدیگر دارند. قطعا آن‌ها بهترین خط حمله دنیا را تشکیل داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج