adexo3
۴۲۱۲۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رائول بهترین گلزن غیر بومی بوندس لیگا

اسطوره فوتبال اسپانیا و بازیکن پیشین رئال مادرید و شالکه ۰۴ آلمان به عنوان بهترین گلزن لاتین در تاریخ بوندسلیگا انتخاب می‌وشد.

خبرگزاری فارس: رائول گونسالس سفیر فعلی لالیگا در آمریکای شمالی و مشاور ارشد باشگاه رئال مادرید در امر جذب بازیکن جوان از آکادمی‌های خارج از خاک اسپانیا، در زمان بازیگری خود درخشش قابل توجهی در رئال مادرید و شالکه آلمان داشت. او حکم زننده بهترین گل سال ۲۰۱۱ بوندسلیگا را به خود اختصاص داد و در نظر سنجی آن زمان از سوی مردم و کارشناسان به عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا شناخته شد.

در آن سال گل این بازیکن اسپانیایی به کلن، توسط مخاطبان به عنوان بهترین گل انتخاب شد . گل رائول 16.23 درصد آرا را به خود اختصاص داد و بالاتر از گلهای بازیکنانی نظیر ساشا روسلر از دوسلدورف ، دردیوک از بایر لورکوزن قرار گرفت. در آن نظرسنجی 234.423 نفر شرکت کردند که 38.049 نفر به کاپیتان اسبق رئال مادرید رای دادند.

رائول بهترین گلزن غیر بومی بوندس لیگا

اکنون نیز رائول رقبایی چون ویدال از بایرن مونیخ، گرافیته از ولفسبورگ، چیچاریتو از بایرلورکوزن و پیزارو از وردربرمن دارد. اما رای بالای مردم آلمان به رائول باعث شد او با اختلافی زیاد نسبت به دیگران انتخاب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج