adexo3
۴۲۱۴۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تباس: قرار نیست از بارسلونا عذرخواهی کنم

خاویر تباس در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت که بارسایی ها با توجه به شعار هایی که علیه او در ورزشگاه نیوکمپ سر داده شد نباید از وی انتظار عذرخواهی داشته باشند.

وبسایت نود: پس از اتفاقات دیدار والنسیا و بارسلونا در ورزشگاه مستایا و نرمش عجیب کمیته برگزاری رقابت های لالیگا در خصوص حمله هواداران والنسیا به بازیکنان بارسلونا، مسئولین این تیم به شدت علیه تباس موضع گرفتند و حتی گفته می شد که قرار است به شورای عالی ورزش اسپانیا نیز شکایت کنند. پس از این موضع تباس حتی بازیکنان بارسا رو متهم به تحریک هواداران والنسیا نیز کرد و این موضوع آتش این درگیری را شعله ور تر کرد.

اظهارات رئیس لالیگا بارسلونا را به حدی عصبانی کرد که آن ها تهدید خود را عملی کردند و از دادگاه عالی ورزش خواسته اند که به این مساله ورود کند و علیه تباس پرونده انضباطی تشکیل دهد. این در حالی است که بارسلونا مراسم جوایز اخیر سالیانه مارکا را نیز بایکوت کردند و از گرفتن جایزه بازی جوانمردانه از دست تباس ۵۴ نیز خودداری کرده اند.

ریاست ال اف پی لالیگا در خصوص این اتفاقات گفت:

واقعا در خصوص آنچه علیه من اتفاق افتاد ابراز تاسف می کنم. کارهایی که علیه من صورت گرفت کاملا غیر اخلاقی بود اما هرگز باعث نخواهد شد که ذره ای از کارم که اجرای قانون است عقب نشینی کنم. من اشتباهی مرتکب نشده ام که بخواهم بابت آن از کسی عذرخواهی کنم. این شرایط فوق العاده من را ناراحت و عصبانی کرده است. در سه سال نیمی که در این پست هستم بیشترین تلاش را برای جلوگیری از بی اخلاقی و خشونت در لالیگا داشته ام و حالا این اتفاقات و حرف هایی که علیه من زده می شود را کاملا غیر منصفانه می دانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج