adexo3
۴۲۱۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بروس گروبلار: لیورپول توانایی قهرمان شدن را دارد

گروبلار به تمجید از لوریس کاریوس پرداخت و امیدوار است او به مدت طولانی سنگربان لیورپول باشد.

طرفداری: بروس گروبلار، دروازه بان سابق اسطوره ای باشگاه لیورپول معتقد است که لیورپول می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر انگلستان شود.

به گزارش لیورپول اکو ، گروبلار که در بین سال های 1981 تا 1994 حضور در 628 بازی برای لیورپول را در کارنامه خود ثبت کرده است، معتقد است که قرمزها شایستگی قهرمانی در این فصل را دارند.

او در این خصوص گفت:

به کسی جام در نوامبر نمی دهند ولی شروع آن ها فوق العاده بوده است. لیورپول صدرنشین است و قطعا شایستگی آن را داشته زیرا بهترین تیم لیگ تا به امروز بوده اند. شما نباید روی پایان فکر کنید؛ تمرکز شما باید روی بازی بعدی تیم باشد. به اندازه کافی بازیکنان با استعداد در تیم برای قهرمانی وجود دارد؛ فیرمینو، مانه، کوتینیو و لالانا در خط حمله شگفت انگیز کار کرده اند. پاس کاری، تحرک و پرس سنگین چیزهای است که ما می خواهیم در تیم ببینیم. ترکیب تیم واقعا خوب است. ما حتی بازیکنانی مانند اوریگی و استوریج را روی نیمکت داریم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان کلیدی را برای هر مسابقه آماده نگه داریم.

بروس گروبلار: لیورپول توانایی قهرمان شدن را دارد

وی در خصوص یورگن کلوپ ادامه داد:

بستن قرارداد با یورگن بسیار خوب بود. تغییری که تیم نسبت به فصل گذشته داشته، فوق العاده بوده و مدیون شخص کلوپ است. می دانستم قرارداد بستن با او کار عاقلانه ای از جانب باشگاه است. کافی است شما به گذشته او در دورتموند نگاه کنید و امیدوارم آن موفقیت ها را در لیورپول نیز کسب کند. مدت زیادی از قهرمان نشدن در لیگ گذشته و امسال باید این زمان را بشکنیم و قهرمان شویم.

او در خصوص لوریس کاریوس اضافه کرد:

لوریس من را تحت تاثیر قرار داده است. خیلی سخت است شما به باشگاهی مانند لیورپول بپیوندید که فشار و انتظار زیادی از شما وجود دارد. وقتی من نیز به لیورپول پیوستم، تجربه کاملا متفاوتی برایم بود ولی فکر می کنم لوریس به خوبی شرایط را درک کرده است. بازی در لیگ به عملکرد سریع احتیاج دارد که مثلا توپ از کجا می آید و چه زمانی لازم است سر جای خود بایستد. او پس از نویر، دومین دروازه بان برتر فصل گذشته بوندسلیگا بوده و بی تجربه نیست. امیدوارم او برای سال های بسیار دروازه بان شماره 1 باشگاه باشد و می دانم که پتانسیل این را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج