adexo3
۴۲۱۹۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمایت هیات مدیره از طاهری، سکوت سلطانی فر

شایعه تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس چند روزی است جدی شده و بعید نیست علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه طی ۱۸ ماه اخیر از راس باشگاه کنار گذاشته شود.

ایران ورزشی: شایعه تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس چند روزی است جدی شده و بعید نیست علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه طی ۱۸ ماه اخیر از راس باشگاه کنار گذاشته شود. طاهری که در مراسم تودیع و معارفه وزیر و قدیم و جدید ورزش حضور داشت و حاضر نشد با رسانه‌ها مواجه شود طی چند روز اخیر سکوت پیشه کرده و اصلا دوست ندارد درباره آینده‌اش در باشگاه پرسپولیس صحبت کند. البته سکوت آقای سرپرست بی دلیل نیست و او عقب نشسته تا شاهد تحرکات اطراف باشگاه و وزارتخانه باشد. طاهری که حمایت هیات مدیره را پشت خود دارد همچنان منتظر است تا ببیند وزیر جدید ورزش چه تصمیمی برایش خواهد گرفت. در این میان گمانه‌های زیادی مطرح می‌شود. برخی معتقدند برکناری طاهری و معاونان فعلی باشگاه قطعی است و برخی دیگر معتقدند سلطانی‌فر حداقل تا پایان فصل دست به ترکیب تیم مدیریتی پرسپولیس نخواهد زد.

صحبت‌های اخیر وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع باشگاه پرسپولیس و آشنایی او با فوتبال و اتفاقات پیرامونش امیدوارمان می‌کند. هر چند وی هنوز اظهارنظری - حتی غیر مستقیم - درباره استقلال و پرسپولیس، مشکلات، دغدغه‌ها و مسائل مربوط به آنها نداشته و هیچ کس نمی‌داند در ذهنش چه می‌گذرد اما اشرافش به اتفاقات پشت پرده و مسائل مهم پیرامونی هر دو باشگاه امیدوارمان کرده است. سلطانی فر اخیرا و در صحبت‌های کوتاهش به این نکته اشاره کرد که به‌طور مرتب از طرق مختلف اخبار مربوط به فوتبال را دریافت می‌کند و همین حالا و در بدو فعالیتش در وزارتخانه قطعا اطلاعات مفیدی از آنچه بر باشگاه پرسپولیس گذشته دارد. شاید در مورد تغییر یا عدم ایجاد تغییر در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس گمانه زنی‌های مختلفی به گوش برسد اما صبر و تامل وزیر و سکوتش درباره این مساله مهم نشان می‌دهد او هرگز دوست ندارد شتابزده و عجولانه در این خصوص تصمیم بگیرد و با صحبت‌هایش فضا را برای گمانه زنی‌های بیشتر باز بگذارد. سلطانی فر تا اینجا و با همین سکوت چند روزه در این حوزه پرتنش و حساسیت برانگیز با تامل و دقت فراوان عمل کرده و امیدوارمان کرده است تا با جمع‌بندی اتفاقات رخ داده طی ۱۸ ماه اخیر در پرسپولیس شامل مناسبات اقتصادی اوضاع، تیم بزرگسالان، وضعیت تیم‌های پایه، کاستن از هزینه‌ها، رفع شکایات خارجی‌ها و داخلی‌ها و انجام تعهدات قبلی و اجرای تعهدات مدیریت فعلی، اوضاع دانشگاه پرسپولیس و امور اداری باشگاه در نهایت تصمیم درستی بگیرد.
در قبال سکوت وزیر ورزش و طاهری اما اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ساکت ننشسته‌اند و با حمایت از سرپرست فعلی قصد مجاب کردن سلطانی فر را دارند که ماندن طاهری به نفع پرسپولیس خواهد بود.
بعد از مصاحبه‌های روز چهارشنبه تک تک اعضا که در پی شایعه استعفای طاهری در فضای رسانه‌های ورزشی پیچید طی دو روز اخیر باز هم این حمایت‌ها ادامه داشت به طوری که بعد از گرشاسبی نوبت به فرشید گلزاده ناشناخته‌ترین عضو هیات مدیره رسید تا بگوید: «پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و آقای طاهری زمینه‌ساز این شرایط خوب بوده است. عملکرد طاهری باعث شده تا پرسپولیس در زمینه‌های مختلف به ثبات برسد و با توجه به عملکرد، اعضای هیأت مدیره بر این باورند که باید ایشان به عنوان مدیر ادامه فعالیت دهند. ما به عنوان اعضای هیأت مدیره از طاهری حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم با حضور وزیر جدید در وزارت شرایط زمینه‌ساز شود تا بتوانیم طاهری را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی کنیم.»

همچنین در فضای مجازی و کانال‌های هواداری که برخی شان توسط لیدرهای باشگاه - همان‌هایی که همراه تیم در دبی هستند - جو جالبی در جهت حمایت از طاهری و مدیریت فعلی به وجود آمده که قابل تامل است. در این فضا تمام امور مدیریتی باشگاه با نتیجه گیری تیم بزرگسالان سنجیده می‌شود و تبلیغات برای ابقای طاهری همچنان ادامه دارد.
با این حال همانطور که حمیدرضا گرشاسبی - رییس حوزه وزارتی وزارت ورزش که بعید نیست دوران حضورش در این پست نیز مثل عضویتش در هیات مدیره به زودی پایان یابد - گفته وزیر ورزش با طاهری تعارف ندارد و اینکه طاهری با استعفای خود دست سلطانی فر را برای ایجاد تغییرات باز خواهد گذاشت، تنها یک بازی هوشمندانه مدیریتی است که برخی رسانه‌ها به شکل کاملا هدفمند وارد آن شده و به عنوان بخشی از این بازی ایفای نقش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج