adexo3
۴۲۲۲۲۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا استقلال این‌قدر مصدوم دارد؟

مصدومان پرتعداد استقلال در طول ۱۰ هفته ای که از لیگ برتر می گذرد حسابی این تیم را اذیت کرده است.

ورزش سه: استقلال با گذشت ۱۰ هفته از آغاز لیگ برتر بارها تعدادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است و شاید این موضوع کادرفنی این تیم را برای بازی های لیگ برتر بارها با مشکل روبرو کرده است. دراین که مصدومیت جزیی از فوتبال است و اجتنابی از آن وجود ندارد شکی وجود ندارد اما چیزی که در مورد استقلال واضح است این است که تعداد مصدومان این تیم در پایان هفته دهم لیگ شانزدهم بسیار بالاتر از استاندارد لیگ برتر است. به عنوان مثال در پرسپولیس در پایان هفته دهم لیگ برتر تنها وحید امیری و بیرانوند با مصدومیت های طولانی مدت روبرو شده اند در حالی که این آمار در استقلال بسیار بالاتر است.

مصدومیت های طولانی مدت بازیکنان استقلال به جز اتفاق های طبیعی فوتبال می تواند به نداشتن زندگی حرفه ای بازیکنان، بدنسازی غیر اصولی و شاید فشار بیش از حد در تمرینات ربط داشته باشد که باعث می شود تعداد مصدومان این تیم بسیار بیش از حد استاندارد باشد.

وریا غفوری

وریا غفوری که سابقه مصدومیت طولانی مدت را داشته است، پیش از بازی با فولاد در هفته دهم لیگ برتر مصدوم شد و از آن به بعد هرگز شرایط خوبی را تجربه نکرد. او بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی متوجه شد که باید زانویش را عمل کند و به گفته پزشکان استقلال باید بین ۶ تا ۸ هفته خانه نشین بشود. شاید اگر این بازیکن از بعد از بازی با فولاد به مداوای پای مصدومش می پرداخت هرگز مصدومیتش تا این حد طولانی نمی شد.

خسرو حیدری

مصدومیت خسرو حیدری چیز چندان جدیدی نیست چرا که او در این سال ها بارها هفته های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است. حیدری در بازی با سیاه جامگان در هفته هشتم لیگ برتر مصدوم شد و در همان نیمه اول از زمین بازی تعویض شد. اصرار این بازیکن برای بازی کردن برابر سایپا باعث شد که مصدومیتش تشدید بشود و او چند هفته ای شرایط بازی کردن را نداشت و در این بین بازی با فولاد و مس کرمان را هم از دست داد.

محسن کریمی

کریمی در هفته اول لیگ برتر در بازی با نفت تهران تنها چند دقیقه بعد از ورود به زمین مصدوم شد و تا بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر نتوانست شرایط خوب خود را پیدا کند. در این که این بازیکن به دلیل شرایط ضعیف جسمانی همیشه در معرض مصدومیت است شکی وجود ندارد اما به هرحال می تواند با تمرینات اختصاصی ضریب خطر آسیب دیدگی این بازیکن را پایین آورد.

علی قربانی

علی قربانی هم در بازی با ملوان نوین در جام حذفی مصدوم شد و بازی با سیاه جامگان را از دست داد. این بازیکن در بازی با سایپا هم با توجه به ناآماده بودن در دقایق پایانی به زمین بازی آمد. این بازیکن هم یکی از مصدومان استقلال بود که چند هفته ای عدم حضورش کادرفنی این تیم را دچار مشکل کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم از یخ تاریخ گذشته در بشکه یخ استفاده کردند

    • بدون نام

      دقیقأ بخاطر یخ تو بشکه است

    • فریبا

      مشتی بازیکن مصدوم خریدن کیسه کش های بدبخت

    • بدون نام

      آره استقلالی ها همه موعتادن فقط لنگی های سوراخ خوبن ‌.
      اس اس با یه مشت مصدوم هم قهرمان جام قهرمانان آسیا میشه اما لنگ چی ؟؟؟؟؟
      تازه مصدومیت های بازیکنان اس اس اغلب یکی دو ماهست اما لنگ چی وحید امیری کم مونده خبر قطع نخاع شدنش بیاد بیرون

    • دختر پرسپولیسی

      چرا بازیکن های اس دق لال مصدوم میشن؟؟؟
      جواب واضحه...
      چون فرش نشدن...
      ففففررررررشششش
      خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج