adexo3
۴۲۲۵۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: دست کم گرفتن سوریه خطرناک است

یک کارشناس فوتبال گفت: اگرچه فوتبال سوریه لیگ و باشگاهی ندارد اما دست کم گرفتن این حریف خیلی خطرناک است.

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقارنسب در مورد بازی ایران و سوریه در روز سه‌شنبه گفت: این آخرین بازی مرحله دور رفت مقدماتی جام جهانی است. سوریه اگرچه کشورش اوضاع نابسامانی دارد و باشگاه و لیگ فوتبالی هم ندارد اما تیم‌های ورزشی این کشور در خارج از سوریه اردو زدند و تمرین می‌کنند و در برخی مواقع هم نتایج خوبی گرفته‌اند. تیم فوتبال سوریه هم بسیار سخت‌کوش است و به هیچ‌وجه نباید این حریف را دست کم گرفت.

وی افزود: شنیده‌ام در ساعتی که قرار است با سوریه بازی کنیم هر روز در مالزی بارندگی می‌شود خوشبختانه تیم ما در مالزی مستقر شده و با شرایط آب و هوایی آن کشور تطابق پیدا کرده است. اگر همان انگیزه و جدیتی که در بازی با ازبکستان و کره جنوبی داشتیم مقابل سوریه هم همانگونه باشیم مشکلی نخواهیم داشت.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: مشکل جایی است که سوریه را دست کم بگیریم و خود را از پیش برنده بدانیم. این مسئله خیلی خطرناک است. دست کم گرفتن حریف می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود ولی اگر مثل بازی با کره جنوبی باشیم پیروزی خواهیم شد.

ذوالفقارنسب در مورد محرومیت و غیبت چند بازیکن از جمله بیرانوند گفت: تیم ملی ایران به یکی دو بازیکن وابسته نیست. بیرانوند اگرچه بازیکن تأثیرگذاری است و یا سردار آزمون هم نقش خوبی در تیم ملی دارد اما بازیکنان جایگزین هم امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند در این بازی بدرخشند.

وی در مورد دعوت نشدن تیموریان و خسرو حیدری به تیم ملی گفت: در جام جهانی گذشته تیم ملی ایران در جمع ۳۲ تیم از نظر سنی در رده سی و یکم بود و تیم مسنی بودیم. تیم ملی باید جوان شود و نیاز به خون تازه دارد. بازیکنان قدیمی اگرچه توانایی‌های زیادی دارند اما باید به مرور بازیکنان جوان را جایگزین آنها کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج