اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۳۵۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایت مارتینس از عملکرد بازیکنان بلژیک

سرمربی اسپانیایی بلژیک از عملکرد فوق‌العاده خوب بازیکنانش برابر استونی تمجید کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد با برتری قاطع هشت بر یک برابر استونی قدرت خودش را به رخ حریفان در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بکشد.

روبرتو مارتینس که از زمان بر عهده گرفتن هدایت بلژیک نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است، بعد از پایان این دیدار در نشست خبری خود گفت: بازی خوب و روانی به نمایش گذاشتیم و کاملا با تمرکز در زمین ظاهر شدیم. غیر از صحنه‌ای که دروازه ما باز شد، از کل جریان مسابقه راضی هستم. بلژیک از نظر دفاعی باید بهتر شود. در سه صحنه در بازی برابر استونی بود که مدافعانم می‌بایست هشیارتر عمل می‌کردند. الان خیلی ناراحتم که بازیکنانم را دیگر برای ۵ ماه نخواهم دید. در انتخابی جام جهانی یک گل خوردیم ولی به نظرم هنوز از نظر دفاعی باید بهتر شویم. در مورد خط حمله باید بگویم خیلی راضی هستم. چطور می‌توانم خوشحالی‌ام را بابت چنین فوتبال هجومی بروز ندهم. باید اعتراف کنم دیدن چند تا از گل‌هایمان برابر استونی واقعا لذت‌بخش بود. خصوصا هازارد، لوکاکو و مرتنس برابر استونی فوق‌العاده خوب بودند.

سرمربی اسپانیایی بلژیک ستایش خاصی از کوین دی‌بروین داشت و گفت: کوین بازیکن باهوشی است و در کنار ویتسل در خط هافبک بازی بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد. او نقش شماره ۸ تیم را ایفا می‌کند. کوین در هر پستی که من از او بخواهم، می‌تواند بازی کند و وجودش برای هر مربی‌ای بسیار مفید است.

کوین دی‌بروین که نامش در فهرست ۲۳ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا دیده می‌شود در ۴۸ بازی ملی ۱۳ گل به ثمر رسانده است.

تیم‌های برزیل با ۲۰، آلمان با ۱۸، ایتالیا با ۱۸، آرژانتین با ۱۶، مکزیک با ۱۵، انگلیس، فرانسه و اسپانیا با ۱۴ حضور بیشترین حضور را در جام جهانی نسبت به بلژیک دارند که ۱۲ حضور در جام جهانی داشته است. بهترین عملکرد بلژیک در تاریخ جام جهانی به سال ۱۹۸۶ بازمی‌گردد؛ جایی که ستارگانی چون ژان ماری، هفاف، اریک ژرتس و یان کلمنس در کنار ستاره‌ای مثل انزو شیفو توانستند بهترین نتیجه تاریخ بلژیک را کسب کنند و با برتری برابر شوروی در مرحله یک هشتم نهایی و حذف اسپانیا در ضربات پنالتی، شگفتی‌ساز جام لقب گیرند تا اینکه در نهایت آرژانتین با مارادونای الهام بخش توانست بلژیک را در نیمه نهایی حذف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج