adexo3
۴۲۳۵۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صادقی: آخر فصل درباره خداحافظی تصمیم می‌گیرم

کاپیتان تیم فوتبال سایپا می‌گوید در انتهای فصل درباره خداحافظی‌اش از فوتبال تصمیم‌گیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم صادقی درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: ما در این فصل نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما با این حال در نوع بازی عملکرد خوبی داشته‌ایم. اگر بازی‌های هفته‌های اخیر ما را تماشا کرده باشید می‌بینید که تیم ما فوتبال خوب و تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهد اما متاسفانه در نتیجه‌گیری موفق نیستم. همین که فوتبال زیبایی بازی می‌کنیم نشان می‌دهد راه را درست می‌رویم و مطمئنا در آینده روند نتیجه‌گیری ما بهتر خواهد شد.

وی در ادامه درباره نتایج تیمش در جام حذفی گفت: در جام حذفی روند بهتری داشتیم و مقابل بادران که حریف بسیار سختی بود توانستیم نتیجه بگیریم. حتی چند تیم لیگ یکی در این جام تیم‌های لیگ برتری را شکست دادند. ما هم بازی سختی مقابل بادران پیش رو داشتیم اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم و به دور بعد صعود کردیم. من فکر می‌کنم با توجه به حضور مربیان خوب در لیگ یک، سطح تیم‌های لیگ یکی بهتر شده است. ما در ادامه مسابقه‌های جام حذفی باید در مسجد سلیمان به مصاف تیم این شهر برویم. امیدواریم بتوانیم این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم و به دور بعد صعود کنیم.

صادقی در ادامه درباره نتایج بد تیمش در لیگ شانزدهم هم گفت: بله ما در لیگ نتایج خوبی نگرفتیم اما واقعیت این است که پنج هفته تا نیم فصل باقی مانده است و با توجه به اختلاف کم امتیازات در پایین جدول، می‌توانیم در پنج بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم و در ادامه با کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم، به بالای جدول برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا همچنین تصریح کرد: ما در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتیم. مقابل تراکتورسازی به تساوی رسیدیم و برابر استقلال هم فرصت‌های بسیار خوبی برای باز کردن دروازه داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی اضافه کرد: البته تعطیلات لیگ که به خاطر تیم ملی وجود داشت به نفع تیم ما شد و در این مدت توانستیم تمرین‌های خیلی خوبی انجام دهیم تا شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. شاید یکی از دلایل اینکه امسال سایپا نتایج خوبی نگرفته تغییرات زیادی بوده که در ابتدای فصل در تیم ایجاد شد.

او درباره اینکه کمتر در تیم بازی می‌کند گفت: ۱۰ هفته از لیگ گذشته و ما دو بازی جام حذفی هم انجام داده‌ایم. در طول این بازی‌ها من در دو بازی به طور کامل بازی نکردم و در ۴ بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم اما در سایر دیدارها به عنوان بازیکن فیکس از ابتدا بازی را شروع کردم و در ادامه با صلاحدید کادر فنی تعویض شدم. مشکلی هم از این بابت ندارم. گاهی مربی احساس می‌کند بازیکنش درون زمین خسته شده و باید تعویض شود و یک بازیکن تازه نفس و هجومی وارد زمین شود. من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مشکلی با این موضوع ندارم.

ابراهیم صادقی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد یا خیر گفت: صحبت کردن درباره خداحافظی فعلا زود است.اجازه بدهید هفته بیستم یا بیست و دوم فرا برسد و بعد شرایط تیم را ببینم تا تصمیم گیری کنم. مطمئنا در انتهای فصل درباره موضوع خداحافظی‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: تیم ملی نتایج خیلی خوبی را گرفته است. شرایط این روزهای تیم ملی بسیار خوب است. البته ما بازی سختی مقابل سوریه داریم اما مطمئنا تیم ملی می‌تواند در این دیدار به پیروزی برسد و راه صعود به جام جهانی را ساده‌تر کند. تیم از جوانان خوبی بهره می‌برد که می‌توانند فردا با وجود نبود چند بازیکن اصلی عملکرد خوبی در تیم داشته باشند.

او در ادامه در مورد مهدی ترابی هم گفت: ترابی بازیکن جوان و مستعدی است که الان چهار فصل است از تیم جوانان به تیم بزرگسالان سایپا آمده و در تیم ما حضور دارد. او تا به حال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و کی‌روش هم به او اعتقاد دارد. من فکر می‌کنم ترابی در ۱۰ هفته اخیر لیگ بهترین بازیکن لیگ بوده است. مطمئنا فردا اگر دقایق کمی هم در ترکیب تیم به میدان برود برای تیم ملی موثر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج