اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاستاکورتا: میلان از اینتر شکست خواهد خورد

آلساندرو کاستاکورتا در گفتگویی در خصوص تیم میلان، باشگاه سابقش و همچنین دربی دلامادولینا صحبت های جالبی کرد.

وبسایت نود: تیم میلان هم اکنون با ۲۵ امتیاز در رده سوم سری آ قرار دارد و با ویچنزو مونتلا امیدوار کننده ظاهر شده است. کاستاکورتا در خصوص شرایط میلان می گوید:

عملکرد میلان در این فصل مثبت و غیز قابل انتظار بوده است. برای اینکه نتیجه حاصل شود قطعا شانس هم لازم است. میلان به خوبی سازمان دهی شده است. اگر تیم بتواند روند رو به جالوی خودش را ادامه دهد قطعا مدیران تیم برای هزینه کردن در ژانویه و حضور در لیگ قهرمانان مجاب خواهند شد. میلان از تیم های مدعی کمی فاصله دارد و به نظرم این تیم باید یک هافبک طراح به خدمت بگیرد. لوکاتلی بسیار آماده است اما فکر نمی کنم بتواند تا پایان فصل به این روند ادامه دهد. این تیم همچنین به یک مدافع میانی نیز احتیاج دارد. رومانولی و پالتا خوب کار می کنند اما هنوز تا رسیدن به مرز اطمینان و آمادگی جای کار دارند.

کاستاکورتا در خصوص دربی دلامادولینا و رویارویی با اینتر نیز گفت:

به نظرم دربی حساسیت قبلا را ندارد. چرا که هیچ یک از تیم ها، البته به نظر من، توانایی رسیدن به لیگ قهرمانان را ندارند. میلان در آمادگی به سر می برد و اینتر به تازگی سرمربی اش را عوض کرده است. روی کاغذ میلان تیم بهتری است و شانس بیشتری دارد. اما تجربه ام به من می گوید که اینتر می تواند میلان را شکست دهد و این کار را انجام خواهد داد. در بازی های ملی و باشگاهی زیادی بازی کرده ام و خیلی اوقات با اینکه تیم برتر بودیم، حریف را دست کم گرفتیم و شکست خوردیم. البته امیدوارم این اتفاق این بار رخ ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج