اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۷۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیپی: بد شانس بودیم

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین با وجود تساوی برابر قطر از عملکرد شاگردانش راضی است و بدشانسی را دلیل پیروز نشدن در این دیدار دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از الکاس، تیم ملی فوتبال چین در یکی از حساس ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان قطر بود که این دیدار برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار نخستین حضور مارچلو لیپی روی نیمکت چینی ها بود. این مربی سرشناس ایتالیایی در نشست خبری بعد از بازی با وجود متوقف شدن در خانه از عملکرد شاگردانش راضی است.

او گفت: چین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از عملکرد تیم خود راضی هستم. با وجود آنکه تنها ۱۰ روز است که با این بازیکنان کار می‌کنم با این حالت تغییر زیادی نسبت به بازی‌های قبل داشتیم. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم الان پیروز بازی باشیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

او ادامه داد: اگر بگویم که چین شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد واقع گرا صحبت نکرده‌ایم. با این حال باید بگویم که به تلاش خود ادامه خواهیم داد و می‌خواهیم در دیدارهای بعدی قدرتمندتر ظاهر شویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان سخنان خود گفت: من به کار خود ایمان دارم، همچنان که به بازیکنان خود هم ایمان دارم. به شاگردانم به خاطر این بازی خوبی که برابر قطر به نمایش گذاشتند افتخار می‌کنم. درست است که برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما باید بگویم که در فوتبال همیشه تیم برتر به پیروزی نمی رسد. باید به تلاش خود ادامه داد و قدرت واقعی فوتبال چین را در دیدارهای بعدی به نمایش گذاشت.

چین با این تساوی دو امتیازی شد و در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج