۴۲۵۰۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیتزی: سانچز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است

دو گل الکسیس سانچز در نیمه دوم دیدار مقابل اروگوئه پیروزی را برای اردوی شیلی به ارمغان آورد تا پس از این دیدار پیتزی از ستاره تیم ملی شیلی تقدیر کند.

وبسایت نود: دو گل الکسیس سانچز در نیمه دوم دیدار مقابل اروگوئه پیروزی را برای اردوی شیلی به ارمغان آورد تا پس از این دیدار پیتزی از ستاره تیم ملی شیلی تقدیر کند. خوان آنتونیو پیتزی ضمن تقدیر از الکسیس سانچز بخاطر عملکرد فوق العاده‌ای که مقابل اروگوئه داشت از عملکرد سایر بازیکنان تیم ملی شیلی نیز تقدیر کرد. الکسیس سانچز بار دیگر به ترکیب تیم ملی شیلی بازگشت و با دو گلی که به ثمر رساند پیروزی را برای تیم ملی شیلی به ارمغان آورد. ستاره آرسنال به دلیل مصدومیت عضلانی نتوانست شیلی را در دیدار مقابل کلمبیا همراهی کند اما با گلزنی در این دیدار موفق شد ۳۶ امین گل ملی خود را به ثمر برساند تا تنها با یک گل اختلاف نسبت به مارچلو سالاس، دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی شیلی لغب بگیرد. پیتزی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

الکسیس قطعا یکی از بهترین بازیکنان دنیا است، اما از عملکرد تمامی بازیکنان رضایت کامل دارم، شرایط خوب آن‌ها باعث شد تا بتوانیم به بازی بازگردیم.

شیلی برای پیروزی در این دیدار با مشکلات زیادی روبرو بود، ادینسون کاوانی با گلی که در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند تیم میهمان را پیش انداخت اما گل تساوی بخش وارگاس پیش از پایان نیمه نخست باعث شد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند، الکسیس سانچز در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند و براوو پنالتی سوارز را مهار کرد تا شیلی با حساب ۳-۱ مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی برسد و به مقام چهارم جدول مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی صعود کند. پیتزی در ادامه افزود:

عملکرد فردی بازیکنان بسیار عالی بود، اما مسئله‌ای که از آن رضایت کامل دارم همکاری همه بازیکنان است چرا که همه بازیکنان به خوبی درک کرده بودند که چگونه با ارائه نمایشی گروهی مقابل مشکلات موجود عکس العمل نشان دهند و در کنار آن‌ها درخشش براوو، سانچز و وارگاس باعث برتری ما شد. در نیمه دوم روندی که مد نظر داشتیم را پی گرفتیم و تیم برتر میدان بودیم، شخصیت و تجربه ما باعث شد تا آرامش خود را حفظ کنیم چراکه می‌دانستیم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم به نتیجه دلخواهمان دست یابیم و موفق شدیم به آنچه می‌خواستیم برسیم.

آرتورو ویدال در نیمه دوم این دیدار با کارت زردی که دریافت کرد دیدار آینده شیلی مقابل آرژانتین را از دست داد اما پیتزی با خوش بینی از ادامه این مسابقات افزود:

امیدوارم در سال آینده بتوانیم نمایش‌های بهتری داشته باشیم، مثل همیشه برای پیروزی در همه دیدارها تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج