اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۵۶۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوانفران: بعد از فینال میلان، بازیکن دیگری شده ام

دربی روز شنبه مادرید اولین جدال دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بعد از فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶ است و روخی بلانکو این فرصت را دارد تا انتقام آن شکست را بگیرد اما خوانفران می گوید که آن مسابقه را پشت سر گذاشته اند.

وبسایت نود: این خوانفران بود که در ضربات پنالتی فینال، توپ را به تیر دروازه زد تا کریستیانو رونالدو کار را تمام کرده و رئال مادرید را به یازدهمین عنوان قهرمانی خود برساند. این دفاع راست در مصاحبه با COPE گفت:

هر آنچه در میلان اتفاق افتاد مثل یک زخم باقی می ماند. من بعد از آن بازیکن دیگری شده ام و از لحاظ روانی سخت کار کرده ام. اگر روز شنبه پنالتی به دست آوریم، بازیکن دیگری می تواند پشت توپ قرار بگیرد.

هیچ شکی وجود ندارد که روز شنبه جو فوق العاده ای بر ورزشگاه ویسنته کالدرون حاکم خواهد بود و این ورزشگاه تاریخی آخرین دربی لالیگا را تجربه خواهد کرد. خوانفران در این رابطه گفت:

این آخرین دربی ما در کالدرون خواهد بود و حس ویژه ای خواهیم داشت و فکر می کنیم که پیروز خواهیم شد و فقط به این مسئله فکر می کنیم. از وقتی سیمئونه روی کار آمده به این باور رسیده ایم که می توانیم رئال مادرید را شکست دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج