adexo3
۴۲۵۶۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریسات: داوری مشکوک بود

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که علاوه بر موقعیت‌هایی که تیمش در بازی مقابل نفت و گاز گچساران از دست داد، در چند صحنه هم صحنه‌های مشکوک داوری وجود داشته است.

خبرگزاری تسنیم: نعیم سعداوی به دلیل حضور در مراسم ختم در نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزستان و نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شرکت نکرد. عزیز فریسات، دستیار او در نشست خبری حاضر شد و در خصوص شکست ۳ بر ۲ فولاد در ضربات پنالتی اظهار داشت: همه این مسابقه را دیدند و به نظرم بازی دست ما بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم، اما این توپ‌ها گل نشد. در فوتبال هم اینطور است که هرکسی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند، صد درصد بازنده بازی خواهد بود.

وی در واکنش به این مسئله که گویا فولاد حریفش را دست کم گرفته بود، اظهار داشت: این مسئله صحت ندارد، و در فوتبال هیچ تیمی تیم دیگر را دست کم نمی‌گیرد. در فوتبال دیگر اینگونه نیست که تیمی از پیش بازنده یا برنده باشد. در این بازی هم به نظرم علاوه بر موقعیت‌هایی که از دست دادیم، چند صحنه مشکوک هم روی اتفاقاتی در محوطه جریمه و پنالتی بود که بهتر است کارشناسان در این خصوص صحبت کنند. با این حال نفت و گاز هم در این بازی بسته بازی کرد و آنها دفاع می‌کردند که بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشانند تا شانس بیشتری برای پیروز شدن داشته باشند که به همین هدف هم رسیدند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم نگاهش به رقابت‌های جام حذفی جدی بوده یا نه، خاطرنشان کرد: بله، نگاه ما کاملاً جدی و در این بازی هم می‌خواستیم برنده باشیم. فوتبال است و هزار اتفاق، اما از تک تک بازیکنان راضی هستیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و نبض بازی دست‌شان بود، اما فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

فریسات درباره پنالتی‌ها و اینکه آیا برای ضربات پنالتی تمرین کرده بودند یا نه، گفت: شرایط پنالتی 50-50 است. دروازه‌بان 50-50 می‌کند و گاهی توپ را می‌گیرد و گاهی نمی‌گیرد. ما هم در پنالتی‌ها کار کرده بودیم و این مسئله هم تمرین شده بود که این نفرات را انتخاب کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج