adexo3
۴۲۶۷۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت پاریسی ها به کورس قهرمانی

شاگردان امری در حالی پا به دیدار با نانت گذاشتند که برای حضور در کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشتند.

وبسایت نود: پاری سن ژرمن دیدار با نانت را هجومی آغاز کرد و موفق شدند موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند. پاریسی‌ها خیلی زود به مزد تلاش خود رسیدند و توسط دی ماری موفق به گلزنی شدند.

دقیقه ۱۳: در حالیکه آگوستین در محوطه جریمه متوقف شد، توپ مقابل دی‌ماریا قرار گرفت و او موفق شد گل نخست پاریسی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۷: پاس زیبای دی‌ماریا در گوشه محوطه به لوکاس رسید، ضربه او در حالیکه می‌رفت تا به گل دوم تبدیل شود اما با برخورد به مدافع حریف این موقعیت از بین رفت.

در ادامه پاریسی‌ها باز هم به حملات پر دامنه خود ادامه دادند و موقعیت‌های مناسبی را ایجاد کردند، همچنین این تیم توسط آگوستین به گل دوم دست یافت که داور آن گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. نیمه نخست این دیدار با حملات گسترده پاریسی‌ها همراه بود و نانت موفق نشد موقعیت‌های حساسی را روی دروازه پاریسن‌ژرمن ایجاد کند.

نیمه دوم این دیدار نیز با حملات پر دامنه پاریسی‌ها همراه بود و این تیم باز هم خیلی زود موفق شد موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست آورد.

دقیقه ۵۵: حرکت استثنایی لوکاس با ضربه این بازیکن همراه شد که توسط دروازه بان حریف دفع شد، توپ برگشتی را ماتوئیدی به تیرک کوبید تا همچنان بازی با یک گل اختلاف ادامه پیدا کند.

دقیقه ۵۹: درحالیکه آگوستین موقعیت فوق العاده ای برای ماتوئیدی ایجاد کرده بود، ضربه این بازیکن فرانسوی توسط دفاع حریف از روی خط دور شد.

در ادامه پاریسی‌ها به حملات خود ادامه دادند، نانت نیز روی برخی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد.

دقیقه ۷۲: بامو موقعیت مناسبی برای به تساوی کشاندن بازی داشت، ضربه‌ای بی دقت را به توپ نواخت که شوت او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: پاستوره در محوطه جریمه حریف سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند، خسه رودریگز این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا خیال پاریسی‌ها از برد در این دیدار راحت شود.
نیمه دوم این دیدار نیز با برتری پاریسی‌ها همراه بود، هرچند که نانت گاها حملات خطرناکی را ترتیب می‌داد اما در نهایت این دیدار با پیروزی پاریسی‌ها به پایان رسید.

با این برتری، پاری‌سن‌ژرمن ۲۹ امتیازی به خاطر تفاضل گل کم‌تر نسبت به موناکو در رده دوم قرار گرفت و نانت ۱۲ امتیازی در رده شانزدهم ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج