adexo3
۴۲۶۹۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: سرانجام برابر ونگر بازنده شدم!

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که از توقف برابر آرسنال بسیار ناراحت است، از دست دادن امتیاز در این دیدار را مانند باخت به آرسن ونگر دانست.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که از توقف برابر آرسنال بسیار ناراحت است، از دست دادن امتیاز در این دیدار را مانند باخت به آرسن ونگر دانست.

منچستر یونایتد در حساس ترین بازی هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد از آرسنال پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. منچستر یونایتد در حالی در این دیدار به تساوی دست پیدا کرد که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود پیش بود اما ضربه سر اولیویه ژیرو باعث شد تا آرسنال بازنده این دیدار نباشد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از هر نظر بهتر از حریف بودیم. باید سه امتیاز را به دست می آوردیم. متاسفانه بسیار بد شانس بودیم. منچستریونایتد بدشانس‌ترین تیم لیگ جزیره است.

مورینیو ادامه داد: باید صادقانه بگویم که شایسته پیروزی بودیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم. متاسفانه بد شانس بودیم و باید سه امتیاز را کسب می کردیم. از کار کردن با این بازیکنان و هواداران لذت می برم. آنها به خوبی می دانند چه چیزی می خواهم و بهترین برخورد و نمایش را دارند. با وجود آنکه دو امتیاز حساس را از دست دادیم، باید بگویم از عملکرد تیم خود در این دیدار راضی هستم و چاره ای جز ستایش از بازیکنان ندارم.

مورینیو در پایان سخنان خود توقف برابر آرسنال را مانند شکست دانست و گفت: سرانجام برابر آرسن ونگر بازنده شدم. بله، سرانجام برابر ونگر بازنده شدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج