۴۲۷۰۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذرنیا: طبق قانون از ذوب‌آهن میزبانی می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: باید طبق قانون ذوب‌آهن به تبریز بیاید و ما در خدمت این تیم هستیم، هرچند که آنها دوست ما هستند و ارتباط خوبی با ذوب‌آهن داریم و حتماً از این تیم پذیرایی ویژه‌ای خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: حسن آذرنیا در مورد این موضوع که باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده است در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید تیم اصفهانی میزبان باشد نه گسترش فولاد، اظهار داشت: ما خودمان از این موضوع ناراحتیم که طی ۲۸ روز اخیر دو بازی‌مان در جام حذفی لغو شده است چون طبق برنامه‌ریزی می‌خواستیم به هر ترتیبی که شده در شرایط مسابقه قرار بگیریم، اما در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی ابتدا مس رفسنجان با اینکه بر اساس مدارک موجود تمام هزینه‌ها را کرده بودیم و هتل تبریز را هم رزرو کرده بودیم، در روز آخر از حضور در روز مسابقه انصراف داد و سپس داستان‌های بازی با شهرداری ماهشهر پیش آمد تا هر دو دیدارمان لغو شود.

وی ادامه داد: ما برای بازی با شهرداری ماهشهر از حدود 12 روز قبل اقدامات لازم را انجام داده که البته در برنامه اعلامی قرار بود استادیوم محل برگزاری متعاقباً اعلام شود. حتی در روز قرعه‌کشی این‌طور اعلام شد که ورزشگاه‌هایی که امکانات ندارند، بازی‌شان در مرکز استان برگزار شده که برهمین اساس برای بازی با شهرداری ابتدا مقرر شد در آبادان بازی کنیم و سپس در اهواز که ما نیز در اهواز هتل‌مان را رزرو کردیم اما در روز بیست‌وهفتم به ما گفتند که باید در امیدیه بازی کنیم و حتی حدود 52 میلیون برای این بازی هزینه کردیم.

سرپرست گسترش فولاد یادآور شد: شب بازی با شهرداری سرپرست این تیم در تماس با ما اعلام کرد که باید شبانه به ماهشهر رفته و در جلسه هماهنگی شرکت کنیم که به همراه مدیر رسانه‌ای گسترش حدود ۱۱۰ کیلومتر را طی کرده و پس از جلسه صورت‌جلسه را امضا کردیم و در نیمه‌های شب همین مسیر را بازگشتیم، با این حال طبق برنامه قرار بود بازی در امیدیه برگزار شود و حتی ناظر ویژه مسابقه نیز این موضوع را به ما اعلام کرد.

وی افزود: در روز مسابقه تمام مقررات بازی را انجام دادیم و حتی لباس رسمی پوشیدیم و در حضور نماینده ویژه فدراسیون، نیروی انتظامی و عوامل مسابقه داور سوت مسابقه را به‌منظور پیروزی گسترش به صدا درآورد و این یعنی ما برای انجام این مسابقه تمام مراحل قانونی را سپری کردیم.

آذرنیا گفت: حالا هم معنای این صحبت‌های ذوب‌آهنی‌ها را متوجه نمی‌شوم و این اظهاراتی که چون در دو بازی حریف ما در میدان حاضر نشده است و طبق آن باید این باشگاه میزبان باشد، به نظرم سندیت ندارد. در واقع هر چقدر در آیین‌نامه مطالعه کردیم در این مورد چیزی پیدا نشده و فردا قطعاً از سازمان لیگ این موضوع را بررسی خواهیم کرد. ما سفرمان را رفتیم و هزینه هم کردیم و دوست داشتیم بازی کنیم و حتی ۴ روز وقت‌مان تلف شد، اما الان باید طبق قانون ذوب‌آهن به تبریز بیاید و ما در خدمت این تیم هستیم، هرچند که آنها دوست ما هستند و ارتباط خوبی با ذوب‌آهن داریم و حتماً از این تیم پذیرایی ویژه‌ای خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط گسترش در آستانه بازی با استقلال گفت: به‌محض بازگشت از خوزستان تمریناتمان را آغاز کرده و حتی امروز هم تمرین کردیم. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی موفقی دارد، اما ما هم گسترش هستیم و سعی می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرپرست گسترش فولاد در مورد وضعیت خلعتبری گفت: این بازیکن این روزها خیلی خوب تمرین می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا برای پیروزی مقابل استقلال پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: کسب نتایج خوب و صعود در جدول رده‌بندی خودش بهترین پاداش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج